دستگیری سارق سابقه دار تهرانی

کد خبر: 1059857

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار و کشف پنج فقره سرقت منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

دستگیری سارق سابقه دار تهرانی

ایسنا:رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار و کشف پنج فقره سرقت منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی اظهارکرد: ۲۴ بهمن ماه سال گذشته پرونده ای از کلانتری ۱۹۰ "مجیدیه" با موضوع سرقت منزل و دستگیری یکی از متهمان برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه چهارم پلیس آگاهی پی جویی پرونده در دستور کار قرار گرفت و با دعوت از شاکی وی اظهارکرد متهم به همراه دو تن از همدستانش در زمانی که در منزل حضور نداشتم، وارد ساختمان شد و با تخریب توپی در ورودی قصد ورود به منزل را داشت که در همین حین وارد منزل شدم و سارقان به محض دیدنم از محل متواری شدند و پس از تعقیب آنها در نهایت یکی از سارقان دستگیر شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه در استعلام انجام شده، مشخص شد که متهم سابقه دار است، تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به پنج فقره سرقت منزل با همکاری دو تن از همدستانش به نام های "وحید و کوروش" در چند ماه اخیر در محدوده محله "نارمک و تهران نو" معترف شد و اذعان کرد اموال مسروقه را همدستانش می فروختند و سهم وی را به صورت نقدی پرداخت می کردند.

مجیدی تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و مشخص شد، در یکی از سرقت ها متهمان با دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه به محل سرقت آمده بودند و قصد سرقت داشتند و با توجه به حضور شاکی، سارقان متواری و دو دستگاه موتورسیکلت نیز در محل به جا می ماند.

وی به کشف تعدادی از اموال مسروقه در مخفیگاه متهم و تحویل آن به مالباختگان اشاره کرد و گفت: متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و پرونده برای دستگیری سایر ایادی وابسته به پلیس آگاهی ارجاع شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مجیدی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را در سرقت های انجام شده، ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها