فروش واکسن کرونا توسط هلال احمر صحت دارد؟

کد خبر: 1063263

سخنگوی جمعیت هلال احمر ضمن رد هر گوه خبری مبنی بر فروش واکسن توسط این نهاد، گفت: همانطور که ستاد ملی کرونا نیز از ابتدای توزیع واکسن کرونا اعلام کرده است این واکسن به صورت رایگان در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

فروش واکسن کرونا توسط هلال احمر صحت دارد؟

خبرگزاری تسنیم: محمد حسن قوسیان مقدم با رد هرگونه خبری مبنی بر فروش واکسن از طریق جمعیت هلال احمر به هموطنان اظهار کرد: در چند روز گذشته خبری به نقل از جمعیت هلال احمر در برخی از رسانه‌ها مبنی بر فروش واکسن به هموطنان منتشر شده است که این خبر از اساس تکذیب است.

وی تصریح کرد: همانطور که قبلاً نیز اعلام شده است سیاست جمعیت هلال احمر بر فروش واکسن کرونا نیست و هیچ برنامه‌ای را برای پولی کردن واکسن کووید 19 ندارد و به شدت چنین اخباری تکذیب می‌شود واز هموطنان هم درخواست می‌کنیم به هیچ وجه به چنین اخباری توجه نداشته باشند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: همانطور که ستاد ملی کرونا نیز از ابتدای توزیع واکسن کرونا اعلام کرده است این واکسن به صورت رایگان در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت که فرآیند توزیع آن نیز توسط وزارت بهداشت اعلام شده است.

وی همچنین درباره خرید واکسن از طریق چند کشور خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر همانطور که قبلاً اعلام کرده‌ایم در چند ماه گذشته تلاش‌های شبانه‌روزی را برای خرید واکسن از طریق صلیب سرخ چین، هند و روسیه انجام داده است و این تلاش‌ها ادامه دارد.

قوسیان گفت: به محض اینکه نخستین محموله‌ها از خرید واکسن توسط جمعیت هلال احمر به فرودگاه مهرآباد وارد شود این واکسن‌ها در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها