ماجرای نجات معجزه آسا برادر بابک خرمدین

کد خبر: 1068927

نگهبان خانه مقابل خانه خانواده خردمین رفت که متوجه باز بودن درِ خانه شد و پس از مشاهده وضعیت نیمه‌ هوشیار افشین، پلیس و اورژانس را مطلع کرد.

ماجرای نجات معجزه آسا برادر بابک خرمدین

خبرگزاری تسنیم:  سرهنگ وحید سلطانی پاجی درباره نجات معجزه‌آسای "افشین خرمدین" از مرگ، اظهار کرد: صبح روز یکشنبه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران برای تحقیق، اقدامات اجتماعی و مددکاری تصمیم داشت از خانواده بابک خرمدین تحقیقاتی را درباره بحثهای اجتماعی انجام دهد و به همین خاطر کارشناسان اجتماعی پلیس پیشگیری، از مأموران کلانتری 135 آزادی برای تماس با خانواده خرمدین کمک خواستند.

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: رئیس کلانتری 135 آزادی با توجه به اینکه هیچ شماره‌ای از خانواده خرمدین در اختیار نداشت برای انجام این تحقیق با نگهبان ساختمان بابک خرمدین در شهرک اکباتان تماس گرفت و با توجه به اینکه صبح زود بود و احتمال می‌رفت که "افشین"، برادر بابک خرمدین در خانه باشد از نگهبان ساختمان درخواست شد که به مقابل در خانه بابک خرمدین برود و شماره تماس برادر بابک را از او بگیرد.

وی تصریح کرد: نگهبان ساختمان با دستور رئیس کلانتری به مقابل در خانه خانواده خرمدین در طبقه ششم رفته که متوجه باز بودن در خانه شد و هرچه افشین را صدا زد، پاسخی نشنید و نگران از اتفاق تلخ دیگری در این خانه، ضمن ورود به منزل، با افشین خرمدین که روی زمین افتاده بود، روبه‌رو شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: نگهبان ساختمان با عوامل اورژانس و مأموران کلانتری تماس گرفته که در ادامه افشین خرمدین که  نیمه بیهوش شده بود به بیمارستان انتقال یافت.

سلطانی متذکر شد: اگر پلیس برای پیگیری پرونده در روند مسائل خانوادگی و اجتماعی کوتاهی کرده بود احتمال می‌رفت افشین خرمدین در یک ماجرای تلخ به کام مرگ فرو رود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها