آگهی‌های روزنامه، زندگی زن آمریکایی را به هم ریخت!

کد خبر: 1070721

زنی در آمریکا در آستانه دهمین سالگرد ازدواجش با خواندن آگهی‌ها در روزنامه محلی به رازی مهم در زندگی‌اش پی برد.

آگهی‌های روزنامه، زندگی زن آمریکایی را به هم ریخت!

 باشگاه خبرنگاران: به نقل از مجله آمریکایی نیوزویک، یک زن آمریکایی یک هفته قبل از دهمین سالگرد ازدواج خود، تصمیم گرفت بخش اخبار مربوط به آگهی تولد در یک روزنامه محلی را مرور کند به طور تصادفی خیانت همسرش را کشف کرد. او وقتی نام همسر خود را در کنار یک زن دیگر در آگهی تبریک درباره تولد یک کودک جدید دید، متوجه زندگی موازی همسرش شد.

او از وب سایت بیمارستان که نام آن در تبلیغات ذکر شده بود بازدید کرد و نام شوهر خود و نام زن دیگر را در نوار جستجو نوشت و نه تنها تصویری از کودک تازه متولد شده را پیدا کرد بلکه کشف کرد که او یک کودک دختر دیگر نیز دارد که بیش از یک سال پیش متولد شده است.

این زن آمریکایی از طریق یک سری فیلم‌ها داستان خود و حتی روبه‌رو شدن با همسرش و افشای این رابطه پنهانی را در برنامه تیک تاک برای دنبال کنندگانش تعریف کرد که با تعامل زیادی همراه شد و تعداد بازدید‌ها از حدود ۳۰۰ هزار بازدید عبور کرد.

همچنین در این روایتگری عنوان شد که پس از جدایی این زوج، مرد با ادعای اینکه مجرد است بار دیگر از زن خواستگاری کرد، اما زن که می‌دانست او همچنان با زن دیگری دیدار دارد از پذیرش مجدد او خودداری کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها