اهواز با گرمای ۵۰ درجه داغ ترین شهر کشور

کد خبر: 1071219

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در روزهای آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

اهواز با گرمای ۵۰ درجه داغ ترین شهر کشور

فارس: محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های همدیدی و آینده نگری، در سه روز آینده در برخی مناطق استان‌های واقع در نوار ساحلی خزر و ارتفاعات البرز بارش خفیف باران خواهیم داشت.

وی افزود: در سه روز آینده در جنوب غرب و نوار شرقی کشور به خصوص در ساعات بعد از ظهر وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: در روزهای آینده در بقیه مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

اصغری اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیشِ رو با عبور امواج تراز میانی جو در شمال استان های آذربایجان شرقی و اردبیل خصوصاً در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: امروز مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس مواج است و در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۹ و ۲۴ درجه خواهد بود.

اصغری اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۷ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۹ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها