چالش جدید تیک تاک جان پسربچه را به خطر انداخت

کد خبر: 1071489

به تازگی چالشی در شبکه اجتماعی تیک تاک به راه افتاده که نوجوانان برای عقب نماندن از هم سن و سال هایشان آن را انجام می‌دهند بدون اینکه اطلاعی از خطر آن داشته باشند.

چالش جدید تیک تاک جان پسربچه را به خطر انداخت

باشگاه خبرنگاران: به نقل از لبنان ۲۴؛ چالش جدیدی در تیک تاک به راه افتاده که در آن شرکت کنندگان دو توپ آهن ربا را در دو طرف زبان قرار می‌دهند طوری که گویی زبان خود را سوراخ کرده اند. این چالش محبوب در بین نوجوانان، کودکی را وادار به خرید پنج توپ مغناطیسی کرد. او قصد داشت با این توپ‌ها چالش جدید را اجرا کند. الیس تریپ، کودک ۱۱ ساله انگلیسی، پس از انجام این چالش تحت دو عمل جراحی فوری قرار گرفت و اکنون در وضعیت وخیمی به سر می‌برد.

تیک تاک

چالش جدید مبتنی بر این است که کاربران با قرار دادن دو توپ مغناطیسی در دو طرف زبان خود، وانمود می‌کنند که زبان خود را سوراخ کرده اند، اما الیس توپ‌های چند رنگ آهنربایی را قورت داد و کارش به بیمارستان کشید. در ابتدا پزشکان فکر می‌کردند که او آپاندیس دارد و پس از معاینات بیشتر فهمیدند که علت واقعی مشکلات او آهنربایی‌هایی است که قورت داده است.

الیس جمعه گذشته در بیمارستان کودکان انگلیس تحت عمل جراحی قرار گرفت تا ۳ توپ مغناطیسی را از بدنش خارج کنند. روز شنبه نیز او تحت جراحی شش ساعت قرار گرفت که در آن جراحان مجبور شدند ۵ اینچ از روده او را بردارند تا دو توپ دیگر را خارج کنند.

امی کلارک، مادر الیس، درباره خطرناک بودن این توپ‌ها مغناطیسی و چالش تیک تاک به والدین هشدار داد و گفت: "چالش جنون آمیز TikTok می‌توانست پسرم را بکشد، بنابراین لطفا با فرزندان خود در مورد خظرناک بودن این چالش‌ها صحبت کنید. "

مادربزرگ الیس که مدیر یک مدرسه است گفت که معلمان مدرسه در هنگام بازدید بدنی دانش آموزان از کیف و جیب آن‌ها آهنربا پیدا کردند. وی افزود که جراحان گفتند الیس پنجمین کودکی است که در نتیجه بلعیدن توپ‌ها تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها