دادستان کل کشور: خوشبختانه تخلفات خیلی زیاد نیست

کد خبر: 1074600

دادستان کل کشور با بیان اینکه خوشبختانه تخلفات خیلی زیاد نیست که نگران کننده باشد،گفت: مشکلی که فقط به وجود آمده بود و قطعاً باید پیگیری شود، مسئله قطع سیستم است.

دادستان کل کشور: خوشبختانه تخلفات خیلی زیاد نیست

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور پس از بازدید از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران، گفت: امروز، روز بسیار ارزشمند و مبارکی برای ملت ایران بود. گزارش‌هایی که ما در سراسر کشور داشتیم، حاکی از این است که استقبال تا به حال خوب بوده است و امیدواریم تا پایان ساعات رأی گیری، کسانی هم که حضور پیدا نکردند، حماسه دیگری را بیافرینند.

وی بیان کرد: خوشبختانه تخلفات خیلی زیاد نیست که نگران کننده باشد. مشکلی که فقط به وجود آمده بود و قطعاً باید پیگیری شود، مسئله قطع سیستم است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: مشکل قطع سیستم در ساعات اولیه رأی گیری مقداری برای مردم مشکل ایجاد کرد که امیدواریم انشاءالله تعمدی در کار نبوده باشد و انتظار بود قبل از اینکه انتخابات شروع شود، سیستم ها را کاملاً آزمایش و امتحان می کردند. البته گفتند که امتحان کردند ولی اختلالی که به وجود آمده است، کمی قابل تامل است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

منتظری اظهار داشت: در ارتباط با مسائل امنیتی تاکنون گزارشی دریافت نکرده ایم و امیدواریم تا پایان ساعت رأی‌گیری هم هیچ حادثه‌ای اتفاق نیفتد و مردم بتوانند در آرامش کامل آرای خود را به صندوق بیندازند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها