آخرین وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان

کد خبر: 1079096

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با حضور در زاهدان به تشریح وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان پرداخت.

آخرین وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در بازدید از مراکز درمانی زاهدان درباره آخرین وضعیت کرونا در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طبق آمار جمع‌آوری شده از دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۷۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شده‌اند که از این تعداد ۴۵۳ نفر در زاهدان، ۱۲۴ نفر در زابل و ۱۸۲ بیمار کرونا مثبت در ایرانشهر بستری هستند.

او در تشریح آمار بیماران تنفسی با بیان این‌که ۴۱۰ بیمار بستری، تست مثبت کرونا داشته‌اند، گفت: تعداد ۳۲ بیمار با تست منفی کرونا بستری هستند و ۳۱۷ نفر نیز مشکوک به کرونا هستند.

جهانپور ادامه داد: در منطقه تحت پوشش استان، تخت بستری برای بیماران کرونایی آماده سازی شده و تخت خالی و ICU حسب لزوم در اختیار است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: اعمال محدودیت‌ها، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مراجعه زودهنگام به مراکز خدمات سلامت و مراکز ۱۶ ساعته و اقدام زودهنگام، می‌تواند پایداری نسبی در وضعیت بیماری در استان را به سمت سیر نزولی سوق دهد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد: کیت تشخیص آزمایشگاهی، واکسن کرونا، کیت رپید تست، دارو و ملزومات پزشکی، حضور تیم‌های واکنش سریع، مداخلات به هنگام در مدیریت و کنترل بیماری و ارزیابی اثربخشی مداخلات در شرایط قابل قبولی است.باشگاه خبرنگاران جوان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها