سقوط مرگبار پسر نوجوان بخاطر آنتن موبایل! +عکس

کد خبر: 1089864

پسر نوجوان که در بالای کوه در حال پیدا کردن آنتن موبایل بود بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت.

سقوط مرگبار پسر نوجوان بخاطر آنتن موبایل! +عکس

 باشگاه خبرنگاران جوان ، یک پسر ۱۳ ساله هندوستانی بر اثر سقوط از ارتفاع جانش را از دست داد. «آندریا جاگارانگا» اهل ایالت شرقی اودیشا هند در حال پیدا کردن آنتن موبایل روی یک کوه بود که دچار حادثه شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند قربانی برای حضور در کلاس آنلاین در حال تلاش برای برقراری ارتباط اینترنتی بود که از ارتفاع زیاد به پایین سقوط کرد.

بنا به این گزارش این نوجوان پایه هشتم برای پیدا کردن آنتن موبایل در روستایی دورافتاده به بالای یک کوه در نزدیکی خانه خود رفته بود. در لحظه وقوع حادثه دوستان قربانی به همراه وی در کلاس آنلاین حضور داشتند. این نوجوان در مدرسه کوتاک میسیونری تحصیل می‌کرد که بعد از پاندمی کرونا کلاس‌های حضوری آن تعلیق شده بود. روز سه شنبه جاگارانگا به دلیل از دست دادن تعادل خود روی کوه و سقوط به پایین جان باخت.

برخی از ساکنان محلی به تلویزیون اودیشا گفتند در روز حادثه باران شدیدی می‌بارید. گروه امداد و نجات پس از اطلاع از وقوع حادثه به محل اعزام و این کودک را که شرایط وخیمی داشت به بیمارستان منتقل کردند. قربانی در ادامه به بیمارستان دیگری منتقل شد که مرگ وی بر اثر جراحات شدید اعلام شد./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها