زندگی پسر جوان به لطف معلمش زیر و رو شد+عکس

کد خبر: 1095652

یک جوان هندی به لطف معلمش که او را تشویق به تحصیل کرده بود به ثروت و موفقیت چشمگیری رسید.

زندگی پسر جوان به لطف معلمش زیر و رو شد+عکس

به گزارش 24ae؛  مصطفی، جوان هندی که در روستایی دور افتاده در ایالت کرالای هند متولد شده بود پس از رد شدن در کلاس ششم، تصمیم گرفت مدرسه را ترک و به پدرش که در مزرعه ای کوچک کار می‌کرد و آرزو داشت که فرزندانش تحصیل کنند کمک کند.

مصطفی در مصاحبه ای می گوید که دوران کودکی او بسیار سخت بوده به ویژه اینکه پس از ترک مدرسه برای کار با پدرش در مزرعه دستمزد بسیار کمی دریافت می کرد که برای تامین نیاز غذای خانواده هم کافی نبود. پس از ماه ها کار در مزرعه، یک معلم او را متقاعد کرد که به مدرسه برود و قول داد که به او آموزش رایگان بدهد. پس از بازگشت مصطفی به مدرسه عملکرد تحصیلی او به طرز چشمگیری بهبود یافت.

جوان هندی

در زمان رفتن او به دانشگاه، معلمانش به عنوان پاداش برای برتری او در مدرسه، شهریه دانشگاهش را پرداختند. مصطفی در دانشگاه پیشرفت کرد و شغلی با درآمد خوب در خارج از کشور به دست آورد. با وجود دستمزد خوب، بلندپروازی‌های او در کار متوقف نشد، بنابراین پروژه ای را آغاز و شرکتی را برای فروش غذا تاسیس کرد. در ابتدا مصطفی مبلغ کمی سرمایه گذاری کرد و به عموزاده های خود اجازه داد تا شرکت را اداره کنند، آنها در یک آشپزخانه 25 متر مربعی شروع به کار کردند.

جوان هندی

پس از مدتی مصطفی تصمیم گرفت خودش بر شرکت نظارت کند، بنابراین تمام پس انداز خود را در این پروژه سرمایه گذاری کرد. این شرکت سال‌ها متحمل ضررهای سنگین شد اما پس از 8 سال مبارزه مصطفی موفق شد شرکت را نجات دهد و سود آن باورنکردنی شد. در سال 2018 مصطفی از دانشگاه هاروارد برای سخنرانی در مورد موفقیت خود دعوت شد. او از پدر و معلم خود برای کمک هایشان تشکر کرد و گفت که آرزو داشت معلمش که فوت کرده بود، در آنجا حضور داشت تا شاهد موفقیت او باشد./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها