آموزش بستن چشم سوم (از 0 تا 100) تضمینی

کد خبر: 1101197

p7roGh2l88He

همان طوری که می دانید، چشم سوم یکی از چاکراهای بسیار مهم در بدن است که باز شدن آن می تواند مزایای مختلفی را برای شما به همراه داشته باشد. در این بین اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که باز شدن چشم سوم خطرات گوناگونی نیز دارد و همین مسئله باعث شده تا برخی از افراد پس از باز شدن چشم سوم نتوانند مشکلات آن را تحمل کرده و به دنبال روش هایی برای بستن چشم سوم باشند.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به بررسی آموزش بستن چشم سوم پرداخته و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا با توجه به این مسئله بسیار مهم، توضیحات کاملی را در مورد روش بستن چشم سوم به شما ارائه دهیم.

چالش های بستن چشم سوم

یکی از مهم ترین مواردی که به منظور بستن چشم سوم باید به آن توجه داشته باشید این است که برخلاف فرآیند باز کردن چشم سوم که کاری عملی است اما سختی هایی گوناگونی دارد، بستن چشم سوم یک فرآیند بسیار سخت و پیچیده است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از افراد پس از آن که چشم سوم خود را باز می کنند، قادر نخواهند بود تا آن را بسته و به زندگی عادی بازگردند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که اگر تا به حال چشم سوم خود را باز نکردید، به این مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید و این پیش فرض را در ذهن خود تقویت کنید که پس از باز کردن چشم سوم بستن آن عملی سخت و تقریباً غیر ممکن است. نکته مهمی که باید بدانید این است که توجه به تمامی خطرات و مشکلاتی که پس باز کردن چشم سوم وجود دارد، اطلاعات کاملی به شما می دهد.

کمک گرفتن از استاد چشم سوم

5cH4KGjXWUhW

همان طوری که اشاره کردیم، فرآیند بستن چشم سوم بسیار سخت و چالشی است و شاید تنها درصد بسیار کمی از افراد پس از آن که چشم سوم خود را باز کردند، قادر نخواهند بود تا آن را ببندند.

به همین دلیل و به خاطر چالش های گوناگونی که رسیدن به این هدف دارد، لازم است تا به منظور بستن چشم سوم حتماً از یک فرد با تجربه کمک گرفته و با توجه به تخصص و تجربه آن فرد قادر خواهید بود تا با انجام مراحل مختلف در نهایت اقدام به بستن چشم سوم خود کنید.

البته نباید از این مسائل چشم پوشی کرد که بستن چشم سوم برای شما خطرات و چالش های مختلفی به همراه خواهد داشت و اگر شما از استاد چشم سوم برای بستن این چاکرا کمک بگیرید، باز هم احتمال موفقیت آن بسیار کم است و با چالش های مختلفی مواجه خواهید شد.

همچنین متاسفانه دیده شده که امروزه به دلیل افزایش تقاضا برای بستن چشم سوم، تبلیغات فریبنده و کلاهبرداری های گوناگونی صورت می گیرد. به همین دلیل لازم است تا اگر قصد دارید تا اقدام به بستن چشم سوم خود کنید، به هیچ عنوان فریب برخی از تبلیغات دروغین را نخورده و با آگاهی کامل به سراغ یک استاد چشم سوم رفته و از یک استاد برای بستن چشم سوم خود کمک بگیرید. کلا این مورد را به یاد داشته باشید در زمینه متافیزیک افراد زیادی با دانش کم در حال اشتباه یاد دادن یا سوء استفاده از این موضوع هستند.

کمک گرفتن از خدا

OG6f7xr2tpO6

همان طوری که بیان کردیم به صورت کلی بستن چشم سوم فرآیندی سخت و چالشی است و حتی اگر شما از یک استاد برای انجام این کار کمک بگیرید، باز هم شانس این که بتوانید به این هدف دست پیدا کرده و چاکرا چشم سوم خود را ببندید بسیار کم است.

به همین دلیل تنها راه باقی مانده این است که از خدا کمک گرفته و از یک قدرت بالا برای رسیدن به این هدف کمک بخواهید.

تجربه ثابت کرده که انجام کارهایی مثل نماز خواندن، روزه گرفتن و دعا کردن می تواند به شما کمک کند تا چشم سوم خود را ببندید اما نکته مهم این است که شما باید به خداوند ثابت کنید که از این کار پشیمان شده اید و دیگر به هیچ عنوان قصد ندارید تا به عالم ماورا وارد شوید، چرا که به صورت کلی عالم ماورا یک عالم ممنوعه بوده و تنها افرادی که روح قوی و قدرتمندی دارند، می توانند وارد چنین دنیاهایی شوند.

در نتیجه به عنوان آخرین روش و آخرین کار پیشنهاد ما این است که با انجام کارهایی مثل نماز، روزه، دعا و... از خداوند بخواهید که به شما کمک کرده و چشم سوم شما را ببندد.

پیشنهاد ما این است که به منظور این که شانس موفقیت خود را در چنین شرایطی بالا ببرید، از افرادی که پاک بوده و روح قدرتمندی دارند درخواست کنید که بین خدا و شما شفاعت کرده و به شما کمک کنند تا چشم سوم توان بسته شود.

چرا بستن چشم سوم سخت است

 

Y4Ag675Qpqq5

شاید برای شما این سوال بسیار مهم مطرح شود که چرا بستن چشم سوم سخت است؟ به منظور بررسی این موضوع بسیار مهم باید گفت که به صورت کلی جهان های ماورایی، عالم های ممنوعه بوده و ورود به آن ها نیازمند توانایی های خاصی است. به همین دلیل پس از وارد شدن به چنین دنیاهایی حقایق گوناگونی برای شما آشکار می شود. آشکار شدن چنین رازها و حقایقی می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روح و ذهن شما بگذارد. به همین دلیل است که پس از مواجه شدن با چنین حقایقی بستن چشم سوم و بازگشت به زندگی عادی برای شما غیرممکن خواهد شد، چرا که روح شما تاثیرات بسیار زیادی از این عالم ها به دست آورده و همین مسئله باعث می شود تا برگشت به زندگی عادی یک فرایند بسیار سخت شود.

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با این مسئله بسیار مهم آشنا کنیم که چرا بسیاری از افراد پس از باز شدن چشم سوم نمی توانند آن را ببندند و همچنین بیان کردیم که چرا این روش سخت و چالشی است.

در نهایت نیز تلاش کردیم تا شما را با روش ها و تکنیک های آشنا کنیم که می توانید از طریق آن ها در راستای بستن چشم سوم خود قدم بردارد اما همان طور که بیان کردیم به صورت کلی بستن چشم سوم یک فرایند سخت و غیر ممکن است. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتماً پیش از آن که بخواهید اقدام به باز کردن چشم سوم خود کنید، در این رابطه تحقیق کرده و با توجه به خطرات انجام این کار چنین کاری را انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت چشم سوم به آدرس: ThirdEyes.ir مراجعه کنید

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها