پیشنهاد تغییر ساعت منع تردد شبانه/آخرین خبر از طرح ترافیک تهران

کد خبر: 1108109

استاندار تهران گفت: بخشی از مسئله ترافیک به طرح ترافیک برمی‌گردد از اینرو باید از اول آذرماه ساعت طرح ترافیک به حالت قبل باز گردد.

پیشنهاد تغییر ساعت منع تردد شبانه/آخرین خبر از طرح ترافیک تهران

محسن منصوری در جلسه شورای ترافیک استان تهران گفت: تبلور ترافیک بیشتر در شهر تهران است، البته بخشی از مسئله تهران، استانی است چرا که از شهرستان ها به صورت روزانه تردد زیادی به تهران دارند.

وی افزود: چند پیشنهاد مطرح است که یک پیشنهاد آیین نامه ای و کوتاه مدت و پیشنهاد دیگر بلندمدت است که نیاز به کار کارشناسی دارد، در مورد پیشنهادات آیین‌نامه‌ای بعضی از اعمالی که انجام شده نیاز به تجدید نظر دارد.

استاندار تهران تاکید کرد: بخشی از مسئله ترافیک به طرح ترافیک برمی‌گردد از اینرو از اول آذرماه باید ساعت طرح ترافیک به حالت قبل باز گردد، لذا در صورت بازگشایی و یا عدم بازگشایی مدارس از ابتدای آذر باید ساعت اجرای طرح ترافیک به حالت قبل برگردد.

منصوری افزود: در مورد طرح منع تردد شبانه نیز نظر کارشناسی به ستاد ملی کرونا مطرح شده و پرهیز از عادی انگاری دلیل استمرار آن می‌باشد و پیشنهاد این است که ساعت منع طرح تردد شبانه به ساعت ۲۴ منتقل شود.

وی تاکید کرد: باید اقدامات خلاقانه و ناظر به اقدامات عملیاتی در حوزه مترو، حمل و نقل ریلی، ورود و خروج خودروها و غیره جهت کنترل ترافیک اعمال شود.

استاندار تهران ادامه داد: استانداران البرز و مازندران مکاتباتی داشتند مبنی بر اینکه طرح های ورودی و خروجی استان با استان های همسایه هماهنگی ندارد که در این زمینه باید هماهنگی با استان‌های مجاور ایجاد شود. نقاط حادثه‌خیز در تهران، شرق و غرب استان احصا شده که باید به صورت کمی مطرح شود، در مورد دوربین های مورد نیاز استان، وضعیت به صورت آماری اعلام شود./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها