کاهش سرقت از منزل در پایتخت

کد خبر: 1114859

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۱۸ درصدی سرقت منزل در پایتخت خبر داد و گفت: طرح ویژه مبارزه با سرقت در حال برگزاری است که در حال حاضر این طرح در ۴۰ کلانتری هدف انجام می‌شود.

کاهش سرقت از منزل در پایتخت

 سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه طرح مقابله با سرقت منزل در صدر اولیت‌های پلیس پایتخت قرار دارد و برای مقابله با سرقت منزل، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته در نیمه اول آبان ماه سال جاری با تلاش‌های انجام شده، شاهد کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت منزل در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این طرح از گشت‌های خودرویی و موتوری به صورت هدفمند استفاده می‌شود، عنوان داشت: در حال حاضر این طرح در ۴۰ کلانتری هدف انجام می‌شود که در بررسی‌های صورت گرفته میزان سرقت در این مناطق بیش از سایر نقاط شهر است.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه سرقت منزل امنیت و آرامش مردم و جامعه را به شدت به مخاطره می‌اندازد، خاطر نشان کرد: پلیس با همه توان و با قدرت با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بی اندازند برخورد خواهد کرد.

سردار هداوند با اشاره به اینکه برخی شرایط اقتصادی و.. موجب افزایش میزان سرقت شده اند، بیان داشت: نصب برخی تجهیزات از جمله دوربین مداربسته، استفاده از دزد گیر و … می‌تواند در کاهش سرقت تأثیر وضعی داشته باشد از این رو استفاده از اینگونه امکانات توصیه می‌شود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها