راننده اتوبوس پیش از سکته جان مسافرانش را نجات داد! +عکس

کد خبر: 1115489

راننده اتوبوس در حالی که دچار حمله قلبی شده بود، پیش از مرگ جان مسافران را نجات داد.

راننده اتوبوس پیش از سکته جان مسافرانش را نجات داد! +عکس

یک راننده اتوبوس هندوستانی که تنها چند ثانیه با مرگ فاصله داشت، جان ۳۰ مسافر را نجات داد. «آریوموگام» ۴۴ ساله که در پشت فرمان اتوبوس دچار حمله قلبی شده بود، موفق شد پیش از مرگ اتوبوس را متوقف کند. قربانی اتوبوس را به شکلی مطمئن در کنار جاده پارک کرد. این اتفاق در ساعت ۶:۲۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه و در منطقه «مادورای» در ایالت تامیل نادو هند رخ داد.

سکته راننده

آریوموگام صبح روز پنجشنبه با ۳۰ مسافر از آراپالایام به مقصد کودایکانال در حرکت بود که دچار این حادثه شد. این راننده پس از آنکه درد شدیدی را در سینه خود احساس کرد، بلافاصله اتوبوس را متوقف کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این راننده پس از پارک خودرو در کنار جاده از روی صندلی سقوط کرد. پس از وقوع این حادثه مسافران با اورژانس پزشکی تماس گرفتند. تیم اورژانس با حضور در محل حادثه، مرگ راننده را بر اثر سکته ناگهانی تایید کرد.

«یوواراج»، مدیر شرکت اتوبوسرانی محلی در این باره گفت: "آریوموگام دارای ۱۲ سال سابقه رانندگی در این شرکت بود و واکنش مثال زدنی او در پارک سریع خودرو در کنار جاده و نجات جان ۳۰ مسافر برای همیشه در اذهان ماندگار شد. او دو دختر دارد."

گفتنی است؛ جسد قربانی برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان منتقل شده است./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها