مدارس این استان فردا ۸ دی تعطیل است

کد خبر: 1119295

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس و دیگر مراکز آموزشی در اصفهان و ۱۰ شهر دیگر استان فردا ۸ دی ماه تعطیل اعلام شده است.

مدارس این استان فردا ۸ دی تعطیل است

منصور شیشه فروش با اشاره به پایداری هوا و تشکیل کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا در اصفهان اظهار داشت: همه مصوبات روز گذشته این کارگروه برای فردا نیز اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس فعالیت حضوری دانش‌آموزان در تمام واحدهای آموزشی اعم از دولتی، غیردولتی، آموزشگاه‌های زبان، علمی آزاد و مدارس استثنایی و مهدهای کودک در ۱۱ شهر استان تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آموزش حضوری در شهرهای اصفهان، شاهین شهر، خمینی‌شهر، دولت‌آباد، زرین‌شهر، مبارکه، فولادشهر، فلاورجان، کاشان، آران و بیدگل، نجف آباد فردا سه‌شنبه هفتم دی ماه تعطیل و بر همین اساس همه کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: فردا نیز همچون امروز طرح زوج و فرد از درب منازل از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ در کلان شهر اصفهان اجرا می‌شود.

هنوز اجازه استفاده از مازوت صادر نشده است

شیشه فروش ادامه داد: خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در تمامی معابر کلان شهر اصفهان و شهرستان‌های همجوار توسط مأموران و دوربین‌ها در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون و فک پلاک می‌شوند؛ همچنین هرگونه فعالیت عمرانی همراه با آلودگی نظیر خاکبرداری و خاکریزی در کلان شهر اصفهان ممنوع است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی بر این باورند که در دو صنعت بزرگ استان به ویژه فولاد مبارکه و ذوب آهن استفاده از مازوت انجام می‌شود، نظر شما چیست، گفت: تاکنون بر اساس اعلام اداره حفاظت محیط استان اصفهان اجازه استفاده از مازوت در شعاع ۵۰ کیلومتری اصفهان صادر نشده است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها