نخ بادبادک گلوی موتورسوار را برید! +عکس

کد خبر: 1123810

برخورد نخ تیز بادبادک با گلوی موتورسوار موجب ایجاد بریدگی عمیق و مرگ وی شد.

نخ بادبادک گلوی موتورسوار را برید! +عکس

بنا به گزارش Hindu، در حادثه‌ای عجیب در هند برخورد نخ بادبادک با گلوی یک موتورسوار موجب کشته شدن وی شد. «بهمیمیا»، یک شهروند ۳۹ ساله با موتورسیکلت و به همراه همسرش «شارادا» در حال بازگشت به خانه بود که نخ آویزان شده یک بادبادک به گلوی وی پیچید و موجب ایجاد یک بریدگی عمیق در گلوی وی شد. این اتفاق شامگاه شنبه و در منطقه تلانگانا هند رخ داد.

شارادا در این باره به یکی از رسانه‌های محلی هند گفت: «هنگامی که من و همسرم با موتورسیکلت به خانه برمی گشتیم پس از عبور از روی پل او ناگهان موتورسیکلت را متوقف کرد. من متوجه شدم در گلوی او یک بریدگی عمیق ایجاد شده و خون از گلوی وی می‌چکد.»

نخ بادبادک

پس از آنکه شارادا با این صحنه وحشتناک روبه رو شد با جیغ و فریاد از افراد محلی کمک خواست. سایر رانندگان وسایل نقلیه خود را متوقف کردند و به کمک بهمیمیا شتافتند. با این حال و با وجود انتقال قربانی به بیمارستان محلی وی به دلیل از دست دادن خون زیاد جان خود را از دست داد و مرگ او توسط پزشکان اعلام شد.

نخ بادبادک

پلیس محلی هند شکایتی بر علیه فرد ناشناسی که این بادبادک را به پرواز درآورده بود ثبت کرده و تحقیقات خود را برای شناسایی این فرد که از بادبادک غیرقانونی استفاده کرده آغاز کرده است./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها