مدارس فردا تعطیل است؟

کد خبر: 1123811

با توجه به برودت شدید هوا و وجود یخبندان اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در مورد وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز چهار شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲9 در نوبت صبح و بعدازظهر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

مدارس فردا تعطیل است؟

 با توجه به برودت شدید هوا و وجود یخبندان اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی  در مورد وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز چهار شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ در نوبت صبح و بعدازظهر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است، با توجه به برودت شدید هوا و وجود یخبندان وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز چهار شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ در نوبت صبح و بعد از ظهر به شرخ ذیل می‌باشد:

به جهت برودت شدید هوا، وجود یخبندان .  وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز چهار شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ در نوبت صبح به شرح زیر می باشد:

 نواحی یک و دو ارومیه :تمامی مدارس شهری و روستایی 

 انزل ، نازلو ، سیلوانا و صومای برادوست : تمامی مدارس 

 نقده  پیرانشهر و اشنویه  : تمامی مدارس شهری و روستایی

شاهین دژ ، تکاب و کشاورز  : تمامی مدارس شهری و روستایی

  بوکان و سردشت  : تمامی مدارس شهری و روستایی

 مهاباد : تمامی مدارس شهری و روستایی

 چالدران : ابتدایی شهری و روستایی و تمامی مدارس بخش دشتک این شهرستان

 خوی و سلماس  : ابتدایی شهری و روستایی/فارس

مدارس برخی مناطق گیلان فردا تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس برخی مناطق این استان به دلیل بارش برف، یخبندان و برودت هوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به برودت هوا و یخبندان در گیلان ناشی از بارش برف روز گذشته و حفظ سلامت دانش‌آموزان اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس استان را در روز چهارشنبه اعلام کرد.

در متن این اطلاعیه است:

با توجه به برودت هوا ناشی از بارش برف در رودبار، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو تمام مدارس شهری و روستایی در همه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

در آستانه‌اشرفیه و سنگر مدارس ابتدایی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌شود.

در املش و رحیم‌آباد فقط در مناطق کوهستانی و ییلاقی تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی تعطیل است.

در شفت فعالیت مدارس ابتدایی و متوسطه اول مناطق کوهستانی (امامزاده ابراهیم و نصیر محله) با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

فعالیت مدارس ابتدایی و متوسطه اول سیاهکل با ۲ ساعت تأخیر شروع می‌شود.

در مدارس تعطیل اعلام شده فقط آموزش‌های حضوری تعطیل است اما آموزش‌ها از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

همچنین حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی است.

تمام مدارس و مراکز پیش‌دبستانی استان کردستان فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از تعطیلی  تمام مدارس و مراکز پیش‌دبستانی استان کردستان در روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه خبر داد.

این تعطیلی با توجه به بارش شدید برف در نقاط مختلف، برودت هوا، لغزندگی معابر و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی و به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کردستان صورت گرفته است.

مدارس زنجان برای سومین روز متوالی تعطیل شد

برودت هوا و یخبندان باعث تعطیلی مدارس استان زنجان در روز چهارشنبه 29 دی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به هماهنگی با مدیریت بحران استانداری زنجان، به علت برودت هوا و یخبندان، مدارس نواحی یک و دو زنجان و منطقه زنجانرود نوبت صبح در هر سه مقطع و در مناطق ایجرود، طارم، ابهر، خرمدره، سلطانیه، افشار، بزینه رود، ماهنشان، انگوران، سجاسرود و خدابنده مدارس مقطع ابتدایی در روز چهارشنبه ۲۹ دی فعالیت آموزشی خود را به صورت مجازی و در بستر شاد برگزارخواهند کرد.

 

جزئیات تعطیلی مدارس آذربایجان‌شرقی در روز چهارشنبه

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات تعطیلی مدارس استان را فردا، چهارشنبه، ۲۹ دی ماه اعلام کرد.

بر این اساس، به علت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا چهارشنبه، ۲۹ دی ماه در ملکان کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

در اهر کلیه‌ی مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارش شهری شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در هوراند، هشترود و نظرکهریزی نیز کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است؛ آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد که این تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

 

تعطیلی مدارس در مناطقی از خراسان رضوی به دلیل برودت هوا

با توجه به بارش برف و برودت هوا کلیه مدارس در تمامی مقاطع در منطقه " سرولایت"، فردا در " نوبت صبح " تعطیل خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - با توجه به بارش برف و برودت هوا کلیه مدارس در تمامی مقاطع در منطقه " سرولایت"، فردا چهارشنبه ۲۹ دی ماه در " نوبت صبح " تعطیل خواهد بود. همچنین بر همین اساس کلیه مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان "چناران" نیز فردا چهارشنبه ۲۹ دی ماه در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

قابل ذکر است فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس فوق الذکر به شکل غیر حضوری و از طریق شبکه "شاد" ادامه خواهد یافت.

مدارس کدام مناطق استان قزوین فردا تعطیل است ؟

آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: کلاس‌های حضوری در برخی از مدارس استان فردا برگزار نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به برودت هوا فردا کلاس‌های حضوری در مدارس مناطق الموت شرقی و غربی، طارم و آوج تعطیل است و کلاس‌های به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در سایر مناطق روستایی هم مدیران در صورت تشخیص می‌توانند با هماهنگی بخشداری و فرمانداری مدارس را تعطیل کنند.

 

مدارس 12 شهرستان کرمانشاه فردا تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مدارس ۱۲ شهرستان استان، فردا(چهارشنبه، ۲۹ دی) به دلیل برودت هوا در نوبت صبح تعطیل است.

امیر ظهرابی اظهار کرد: مدارس شهرستانهای کرمانشاه، جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی، پاوه، گیلانغرب، صحنه، هرسین، کنگاور، سنقر، دالاهو و اسلام آبادغرب، فردا(چهارشنبه) به دلیل برودت هوا در کلیه مقاطع در نوبت صبح تعطیل است.

وی افزود: مدارس شهرستانهای قصرشیرین و سرپل‌ذهاب نیز در همه مقاطع در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود.

طی دو روز گذشته نیز تعدادی از مدارس استان به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها