تعطیلی مدارس این استان ها فردا چهارشنبه

کد خبر: 1126864

بارش سنگین برف و سرمای هوا باعث غیرحضوری شدن مدارس برخی از شهرستان‌های استان اصفهان در روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه شد.

تعطیلی مدارس این استان ها فردا چهارشنبه

بارش سنگین برف و سرمای هوا باعث غیرحضوری شدن مدارس برخی از شهرستان‌های استان اصفهان در روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه شد.

بر همین اساس، مدیریت آموزش و پرورش فریدونشهر اعلام کرد: با توجه به برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر شهری و روستایی، فعالیت کلیه آموزشگاه‌های شهرستان فریدونشهر فردا چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ به صورت غیرحضوری ادامه خواهد داشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کلاس‌های درس مدارس شبانه روزی که دانش‌آموزان آن در محلّ مدرسه مستقر هستند، طبق روال عادی ادامه خواهند داشت و همچنین  کلاس‌های درس آموزشگاه‌های روستایی که مدیر و معلمین آن در محلّ مدرسه مستقر هستند، طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

روابط عمومی آموزش و پرورش فریدن نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا بر اعلام مدیر آموزش و پرورش و با هماهنگی صورت گرفته  با فرماندار، با توجه به  بارش برف و لغزندگی معابر شهری وروستایی  فعالیت حضوری دانش‌آموزان در تمامی واحدهای آموزشی اعم از دولتی، غیردولتی، آموزشگاه‌های زبان، علمی آزاد و مدارس استثنایی و پیش دبستانی ها در شهرستان فریدن در روز چهارشنبه ۱۳بهمن ماه ۱۴۰۰ تعطیل و بر همین اساس کلیه کلاس‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و براساس این گزارش حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نمی‌باشد.

مدیریت آموزش و پرورش میمه نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی ( برودت هوا)  و لغزندگی معابر فردا ۱۳ بهمن ماه آموزش در تمامی مدارس منطقه میمه به صورت غیر حضوری  خواهد بود.

روابط عمومی آموزش و پرورش چادگان نیز اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند با توجه به پیش‌بینی احتمال مه گرفتگی؛ یخ زدگی و لغزندگی جاده‌ها و با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران؛ روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ برنامه آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان چادگان با یکساعت و نیم تاخیر برگزار می‌شود.

تعطیلی مهدکودک‌ها و غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی تهران

استاندار تهران از تعطیلی مهدکودک‌ها و فعالیت مدارس ابتدایی به صورت مجازی از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن منصوری استاندار تهران با اشاره به وضعیت فراگیری امیکرون در پایتخت و قرار گرفتن تهران در شرایط قرمز اظهار کرد: در ستاد کرونای استان تهران تصمیم گرفته شد تا مهدهای کودک از فردا چهارشنبه 13 بهمن 1400 تعطیل شود.

وی افزود: مدارس ابتدایی از روز چهارشنبه به مدت یک هفته غیرحضوری خواهد بود و چنانچه شدت فراگیری بیماری زیاد شود هفته آینده درباره وضعیت فعالیت دبیرستان‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

آموزش حضوری در مدارس خراسان شمالی تعطیل شد

بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا، آموزش حضوری در تمام مدارس و پیش دبستانی های خراسان شمالی به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

جزئیات تعطیلی مدارس استان لرستان اعلام شد

سرپرست آموزش و پرورش لرستان جزئیات تعطیلی مدارس استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید عیسی سهرابی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و تغییر رنگ‌بندی اغلب شهرهای لرستان به قرمز و نارنجی مدارس استان در برخی مقاطع تحصیلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی درشهرستان خرم‌آباد با وضعیت قرمز کرونایی و شهرستان‌های بروجرد، سلسله و الیگودرز با وضعیت نارنجی از فردا چهارشنبه 13 بهمن ماه به مدت یک هفته به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: تصمیم‌گیری در خصوص نحوه فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس دوره اول و دوم متوسطه شهرستان خرم آباد با وضعیت قرمز کرونایی به صورت حضوری‌، مجازی و یا ترکیبی بر عهده شورای مدرسه است.

وی بیان کرد: حضور کادر اداری و اجرایی در مدارس به منظور رصد و پایش فعالیت‌های آموزشی و تربیتی الزامی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها