دستگیری اخلالگر اقتصادی فضای مجازی

کد خبر: 1129477

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری عامل اخلال اقتصادی در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری اخلالگر اقتصادی فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری عامل اخلال اقتصادی در فضای مجازی خبر داد.

به‌ گزارش  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منوچهر مکی گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا این شهرستان صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی (ارائه قیمت‌های غیر واقعی از منابع غیرمتعبر  و تحلیل‌های گمراه کننده در خصوص قیمت ارز، طلا، سکه و...) شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارشناسان فنی پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با هماهنگی و اخذ دستورات قضایی نسبت به شناسایی گرداننده صفحه اینستاگرام با حدود 600 هزار دنبال کننده اقدام و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیس، متهم پس از رویارویی با ادله انکار ناپذیر به بزه ارتکابی معترف و انگیزه خود را درآمدزایی و تبلیغات عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به اینکه متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد،تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه خبر و یا گزارش مبنی بر فعالیت مخلان نظام اقتصادی را از طریق  تماس با شماره های 08433723600 -08421832127 یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  درخواست خود را ثبت کنند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها