آتش‌سوزی هولناک در قشم/خاکستر شدن آپارتمان دوطبقه و خسارت به 22 واحدمسکونی

کد خبر: 1137308

دادستان قشم گفت: در حادثه آتش‌سوزی سحرگاه امروز یک آپارتمان در شهرک الهیه قشم 22 واحد به صورت کلی و جزیی آسیب دیده است و در حال بررسی میزان خسارت وارده هستیم.

آتش‌سوزی هولناک در قشم/خاکستر شدن آپارتمان دوطبقه و خسارت به 22 واحدمسکونی

امید مهدوی‌مجد دادستان قشم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم بیان کرد: تاکنون افراد ساکن در 5 واحد مسکونی آسیب دیده در شهرک ساحلی قشم اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: تا این لحظه 8 نفر برای اعلام شکایت مراجعه کردند و تمامی افرادی که شکایت دارند و به آنها خسارات وارد شده است می‌توانند برای شکایت حضور پیدا کنند.

دادستان قشم تصریح کرد: در صورتی که این آپارتمان مجوز برای اقامت گردشگران نداشته و کرایه شبانه داده شده باشد، اعمال قانون خواهد شد.

به گفته مهدوی‌مجد همچنین ایمنی سازه نیز توسط کارشناسان در حال بررسی است و در روزهای آینده پس از برآورد میزان خسارات، ایمنی سازه و بررسی سایر موارد قانونی تصمیم‌های لازم در مورد این موضوع اتخاذ می شود.

به گزارش فارس، یک آپارتمان چوبی دو طبقه در شهرک الهیه قشم که در طبقه همکف آن هم یک کارگاه نجاری وجود داشت دچار حریق شد و به دلیل غیراستاندارد بودن ساختمان و وجود مواد اشتعال‌زای فراوان، شدت آتش غیرقابل کنترل شده و علاوه براینکه ساختمان اصلی به تلی از خاکستر تبدیل شد، بسیاری از واحدهای مسکونی اطراف نیز دچار خسارات شدند.

در این حادثه 8 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند./منبع فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها