اولویت اول پلیس پایتخت از زبان سردار رحیمی

کد خبر: 1137331

رئیس پلیس پایتخت گفت: برخورد و مقابله جدی با قاچاقچیان و محتکران و اخلال گران در حوزه اقتصادی را در سال جاری به طور جد در دستور کار خود داریم.

اولویت اول پلیس پایتخت از زبان سردار رحیمی

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تبریک سال جدید و با اشاره به اینکه سال جدید که با ولادت منجی عالم بشریت آغاز شد نوید بخش سال نکویی است و اینکه سالی که نکوست از بهارش پیداست، بیان داشت: در سال جدید که با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است همه توان و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا شاهد تحقق بیش از پیش این موضوع باشیم.

وی افزود: بدون شک امنیت و آرامش، بستر و زمینه ساز همه پیشرفت‌ها و تعالی مادی و معنوی است از این رو خدمتگزاران شما در پلیس پایتخت با اقتدار با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد هنجارشکنان خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم گران‌قدرمان وارد نمایند.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: در سال جدید هم با اقتدار طرح‌های امنیت آفرین پلیس پایتخت در راستای ارتقا امنیت و آرامش پایتخت که در حقیقت ام القرای جهان اسلام است تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق مساله تولید همه باید سهم خود را ایفا نمایند و این مساله عزمی ملی را می‌طلبد، افزود: برخورد و مقابله جدی با قاچاقچیان و محتکران و اخلال گران در حوزه اقتصادی را در سال جاری به طور جد در دستور کار خود داریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها