شوک جدید در پرونده پر رمز و راز متروپل/ ماجرای مرگ مشکوک برادر عبدالباقی چیست؟+عکس

کد خبر: 1163774

مجید عبدالباقی، برادر مالک متروپل آبادان که روز گذشته هدف سوء قصد قرار گرفته بود، به علت شدت جراحات واردشده درگذشت. تصاویری که در فضای مجازی منتشر شد، نشان می داد مجید عبدالباقی ظهر روز شنبه در مجتمع مسکونی خود هدف سوءقصد قرار گرفت. آن طور که ایرنا نوشته است پیکر خونین او به بیمارستان نفت آبادان منتقل و به علت شدت جراحت احیا شد اما ساعتی پس از این سوء قصد، فوت کرد.

 شوک جدید در پرونده پر رمز و راز متروپل/ ماجرای مرگ مشکوک برادر عبدالباقی چیست؟+عکس

تصویری که نشان دهنده سوء قصد به جان عبدالباقی است، ساعت ۲۵: ۱۴ را نشان می دهد که وی وارد پارکینگ مجتمع مسکونی محل سکونت خود می شود. خودروی ساینایی وی را تعقیب و مقابل در پارکینگ توقف می کند که یک نفر از خودرو پیاده می شود و با اسلحه کلاشینکف و دیگری از داخل خودرو با اسلحه کمری به داخل پارکینگ شلیک می کند.

برداد عبدالباقی

پس از آن بقایای پوکه های تیرهای شلیک شده روی زمین کشف می شود که گفته شده حدود ۶ تیر به مجید عبدالباقی اصابت کرده است.

فرمانداری ویژه آبادان درباره جزئیات این حادثه گفته است: ظهر روز شنبه افرادی ناشناس اقدام به تیراندازی به مجید عبدالباقی در مجتمع مسکونی وی کردند و پس از تیراندازی به سوی وی از محل تیراندازی متواری شدند. عباسپور گفت: تحقیقات برای شناسایی افراد تیرانداز آغاز شده است. رئیس بیمارستان نفت آبادان هم ساعتی پس از سوء قصد گفت:  پیکر بی‌جان مجید عبدالباقی که هدف حمله مسلحانه قرار گرفته بود به به اتاق عمل  بیمارستان نفت منتقل و اقدامات مقتضی برای احیای او انجام شد. او افزود: اقدامات پزشکی برای نجات جان عبدالباقی متاسفانه به علت شدت جراحت، نتیجه بخش نبود. دادستان مرکز استان خوزستان هم  از تشکیل پرونده قضایی برای حادثه حمله مسلحانه به مجید عبدالباقی در دادگستری این استان خبر داد. صادق جعفری چگنی در گفت‌وگو با میزان درباره جزئیات حمله مسلحانه به مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل آبادان، اظهار کرد: این فرد در پی حمله افرادی با شلیک چندین گلوله هدف قرار گرفت و پس از وقوع حادثه به بیمارستان منتقل شد. دادستان شهرستان آبادان بلافاصله پس از وقوع حادثه با حضور در محل مذکور، با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان، موضوع را بررسی کرد و تحقیقات اولیه در حال انجام است. وی افزود: در این حادثه تاکنون فرد یا افرادی دستگیر نشده اند.

سرنخ برادر عبدالباقی از متروپل

حدود دوماه قبل ساختمان مرتفع متروپل آبادان فروریخت. در این میان، یکی از موضوعاتی که توجه کاربران را به خود جلب کرد، سرنوشت حسین عبدالباقی مالک متروپل آبادان بود.  از همان لحظه ریزش ساختمان، مطالب مختلفی درباره رشوه دادن مالک متروپل آبادان در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شد که از فساد، پشت این ساختمان حکایت داشت و همین موضوع حساسیت کاربران درخصوص مالک متروپل را افزایش داده بود.  به دنبال حساسیت افکار عمومی راجع به مالک متروپل و مسئولانی که در این فاجعه دخیل بودند، در همان روز دوشنبه اعلام شد با حکم دادستان خوزستان مالک متروپل بازداشت شده است اما فردای آن روز، ناگهان ماجرا تغییر کرد و اعلام شد عبدالباقی زیر آوار متروپل، از دنیا رفته است. انتشار این خبر حساسیت‌ها به سرنوشت عبدالباقی را بیشتر کرد و باعث شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره فوت او اظهار تعجب کنند. اما در همان روزها در تصاویری که در فضای مجازی هم خبرساز شد، برادران حسین عبدالباقی به سردخانه و کنار پیکر برادرشان رفته بودند که نحوه گریه کردن آن ها واکنش مخاطبان و کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

منبع: خراسان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها