آماده باش پلیس راهور برای تاسوعا و عاشورای حسینی

کد خبر: 1166682

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه فردا و پس فردا اوج مراسمات در سطح معابر پایتخت است، گفت: تأمین و برقرای امنیت و نظم عبور و مرور مراسمات بر عهده پلیس راهور است.

آماده باش پلیس راهور برای تاسوعا و عاشورای حسینی

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای ماه محرم و از دهه اول مراسمات در سطح شهر شروع شد و همکاران بنده حدود ۵ هزار تکیه و هیئت را در سطح معابر پایتخت از لحاظ ترافیکی کنترل و مدیریت کردند.

رئیس پلیس راهور تهران ادامه داد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در این ایام خودروها را از لحاظ پارک منظم خودروها و موتورسیکلت‌ها در اطراف و محل برگزاری عزاداری‌ها مدیریت کرده و با چینش منظم آنها نظم و انضباط خاصی به معابر بخشیدند و اقدام به هدایت جریان ترافیک در مقاطعی که ما محدودیت داشتیم؛ کردند.

وی گفت: در این مدت همکاران بنده با اعمال محدودیت خودروهای سنگین در ورودی شهر تهران محدودیت‌های لازم را در این خصوص اعمال کردند.

سردار حمیدی افزود: اما از امشب مراسمات اوج می‌گیرد و مردم این فرصت را مغتنم می‌شمارند و در این مراسمات حضور خواهند داشت و طبیعی است که اکثر معابر شهر تهران درگیر مراسمات عزاداری خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین فردا و پس فردا نیز اوج مراسمات را در سطح معابر شهر تهران خواهیم داشت و می‌توانیم حضور هیئات مذهبی را ببینیم و در آن شرکت کنیم.

وی اظهار داشت: همکاران بنده با هماهنگی‌ها یی که با مسئولان و مدیران هیئات مذهبی داشتند وبا استفاده از ظرفیت‌هایی که در این مجموعه‌ها به صورت مردم یاری وجود دارد، به همکاران بنده کمک کردند تا استقرارها قبل از شروع مراسم و تا پایان مراسمات را انجام و به روان سازی هر چه بیشتر و بهتر ترافیک سرعت بخشیم و سعی کردیم که مراسماتی کاملاً ایمن و بدون حاشیه‌ای به لحاظ ترافیکی داشته باشیم.

سردار حمیدی ادامه داد: برای فردا و پس فردا نیز همین طور برنامه ریزی داشته ایم و تمام هم و غم ما این است که مراسمات را در سطح شهر به نحو احسنت و به لحاظ ترافیکی و امنیت عبور مرور مدیریت کرده و بتوانیم ترافیک عبوری را به مسیرهای جایگزین هدایت نمائیم و این اقدامات وظیفه بسیار سنگینی بر دوش همکاران ما می‌گذارد که انجام این مأموریت را همکاران بنده با میل و رغبت و جز وظایف خود می‌دانیم و این تکلیف را برگردن می‌گیریم تا بتوانیم در عزاداری سرور و سالار شهیدان سهیم باشیم

وی افزود: قطعاً بخش زیادی از تقاطع‌ها میادین و معابر ما مملو از جمعیت خواهد بود و مردم عزیز تردد خواهند داشت که شب‌ها تردد عابرین پیاده با لباس تیره می‌تواند برای رانندگانی که توجه به جلو ندارند و رانندگانی که عجله و شتاب دارند می‌تواند مخاطرات و خطراتی در پی داشته باشد لذا توصیه می‌گردد که حتماً هم عابری از فضاهایی عبور کنند که دیده شوند و هم رانندگان در مسیرهایی که عبور می‌کنند ملاحظه تردد عابرین پیاده را داشته باشند چرا که عابرین با لباس تیره تردد می‌کنند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها