غرق شدن ۲ فوتبالیست در دریای خزر

کد خبر: 1169226

ساری- نایب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران از غرق شدن پنج نفر در دریای استان خبر داد و گفت: دو نفر از این افراد فوتبالیست هستند.

غرق شدن ۲ فوتبالیست در دریای خزر

ندا باقری با بیان اینکه پنج نفر دیروز در آب‌های ساحلی استان مازندران غرق شدند و جان خود را از دست دادند که این تعداد غریق در یک روز در استان، کم سابقه بوده است، افزود: از این تعداد ۲ نفر در بخش بهنمیر، یک نفر در رامسر، یک نفر در نشتارود و یک نفر در نوشهر غرق شدند.

وی تصریح کرد: ۲ نفر غرق شده در آب‌های ساحلی بهنمیر بابلسر، دو بازیکن تیم فوتبال نونهالان راه آهن تهران بودند که برای اردوی آمادگی به می‌رود بابلسر آمده و طعمه امواج دریا شدند.

نایب رئیس هیئت نجات غریق استان مازندران خاطر نشان کرد: اسامی دو نفر غرق شده در آب‌های ساحلی بهنمیر ب شامل امیر رضا فلاح ۱۴ ساله از بابل و امیر حسین فرهادی ۱۴ ساله از نیشابور است و فرد غرق شده در رامسر هم یکی از افراد تبعه افغانستان بود که در محدوده خارج از طرح دریا مشغول شنا بود و به علت ناآشنا بودن با فن شنا، جان خود را از دست داد.

نایب رئیس هیئت نجات غریق استان مازندران خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز اجرای طرح دریا در مازندران از اول خرداد ۱۴۰۱ تاکنون ۷۵۱ نفر در آب‌های ساحلی استان از خطر غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد ۵۶۸ نفر آقا و ۱۸۳ نفر خانم بودند.

باقری به افراد بومی و مسافران و گردشگران توصیه کرد: حتماً" در مکان‌های مربوط به طرح دریا شنا کنند و به توصیه‌های ناجیان غریق و مأموران نیروی انتظامی توجه کنند تا شاهد صحنه‌های دلخراش غرق شدن در دریا و آب‌های دیگر نباشیم.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها