سردار اشتری: مشکل امنیتی در مرزها نداشته‌ایم/ تنها نگر‌انی ما سلامتی زائران است

کد خبر: 1174015

‌فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه ‌تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مرزها نداشته‌ایم، گفت: ‌ تنها نگر‌انی ما سلامتی زائران است.

سردار اشتری: مشکل امنیتی در مرزها نداشته‌ایم/ تنها نگر‌انی ما سلامتی زائران است

 سردار اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز با استقبال بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه به منظور بررسی وضعیت تردد زائران از مرز مرز خسروی وارد این پایانه بین‌المللی شد.

سردار اشتری در بدو ورود به مرز خسروی در جمع خبرنگاران از آمادگی پلیس برای برگشت ز‌ائران خبر داد و گفت: موج برگشت  از روز گذشته آغاز شده و آمادگی داریم ‌و تا بازگشت آخرین نفر به ایران ‌در خدمت زائران خواهیم بود و مرزها را ترک نمی‌کنیم.

‌فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بحمدالله تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مرزها نداشته‌ایم، تصریح کرد: ‌ تنها نگر‌انی ما سلامتی زائران است که امیدوارم مردم با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

‌وی با بیان اینکه تاکنون 2 میلیون و ‌600 هزار زائر از ایران خارج شده‌اند و تا این لحظه 700 هزار نفر نیز به کشور برگشته‌اند، ادامه داد: قطعا تا دو روز آینده موج رفت را ‌خواهیم داشت.

مرز خسروی در چند روز گذشته با ازدحام شدید جمعیت مواجه بود اما امروز با مدیریت ورود زائران، تزدد به سهولت در حال انجام است.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها