دستگیری یک شرور مسلح در تهران با سلاح شکاری

کد خبر: 1174252

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یک شرور مسلح در تهران و کشف یک قبضه سلاح شکاری خبر داد.

دستگیری یک شرور مسلح در تهران با سلاح شکاری

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یک شرور مسلح در تهران و کشف یک قبضه سلاح شکاری خبر داد.

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات دستگیری یک شرور مسلح در تهران گفت: در جریان اجرای مرحله چهارم طرح اقتدار، خبری درباره حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط یکی از اراذل و اوباش شمال غرب تهران در محله گیشا به اطلاع پلیس رسید. به علت حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیم ویژه‌ای از ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ، دیروز مخفیگاه متهم شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی، پلیس در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر کرد و در این عملیات یک قبضه سلاح شکاری گازی و تعدادی از تجهیزات نظامی غیرمجاز و مهمات جنگی کشف شد.

راستی در ادامه گفت: متهم از مجرمان سابقه‌دار است و در سوابق خود مرتکب جرائمی نظیر تیراندازی و اخلال در نظم عمومی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و ممنوعه و نزاع و درگیری شده است.

وی با اشاره به معرفی فرد شرور به مرجع قضایی اظهار کرد: پس از تکمیل پرونده، متهم به دادسرا معرفی شد. با توجه به اینکه مسئولیت ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی بین مردم است، پلیس به هیچ عنوان اجازه قدرت‌نمایی به اخلالگران نظم و امنیت را نخواهد داد.

همچنین رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شهروندان خواست تا اخبار و گزارش‌های امنیتی و انتظامی خود را از طریق پل ارتباطی۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها