ماجرای یک عکس جعلی

کد خبر: 1180826

ساختن تصویری جعلی از پلیسی که فقط برای رهایی گروگان ها (نوپو) پا به خیابان ها می گذارند نشان از ضعف و استیصال دشمنان در دست یافتن به اهداف شومشان است.

ماجرای یک عکس جعلی

در روزهایی که ایران درگیر با آشوب است، اغتشاشگران به هر ریسمانی چنگ می‌زنند تا به مخاطب القا کنند حرف خودشان حق است و پلیس و مسئولان دروغ می‌گویند؛ از سناریوهای قدیمی کشته سازی که بگذریم نمی‌شود منکر تأثیر یک عکس یا فیلم ساختگی بر ذهن مخاطب شد.

این بار دشمنان سعی داشتند تا با ساختم یک عکس به مخاطب القا کنند که چه چیزی در انتظار فردای ایران است! اما در نظر نداشتند که مأموران نوپو (مأموران مشکی پوش) هیچ زمانی پا به خیابان‌ها و کوچه‌ها نمی‌گذارند مگر برای رهایی گروگان و عملیات‌های تروریستی.

کاربری در اینستاگرام عکس جعلی و ساختگی از دو مأمور نوپو منتشر کرده است که دانش آموزی را از یقه بلند کردند! این کاربر سعی دارد تا چهره‌ای خشن و بی رحم از دوست داشتنی ترین پلیس که همان نوپو است را به مخاطب نشان دهد.

در اغتشاشات و درگیری‌ها مأموران یگان ویژه هستند که در کنار مأموران یگان امداد به خیابان‌ها می‌آیند تا نظم و آرامش را به مردم بازگردانند؛ شاید جالب باشد که بدانید مأموران نوپو زمانی در شهرها دیده می‌شوند که قرار باشد گروگانی را آزاد کنند.

اینکه دشمنان آنقدر مستاصل شده اند که دست به فتوشاپ می‌زنند تا چهره پلیس ایران را خشن نشان دهند کار جدیدی نیست اما اینکه برای اهداف شوم خود سعی دارند تا دوست داشتنی ترین پلیس را نزد اذهان عمومی تخریب کنند نشان از ضعف آنها است، چراکه آنها در تخریب چهره دیگر پلیس‌ها موفق نبودند و حالا دست به تخریب پلیسی زده اند که کمتر کسی آنها را دیده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها