دستگیری یکی از عوامل فروش تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران

کد خبر: 1187458

پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عوامل فروش تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران و دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات خبر داد.

دستگیری یکی از عوامل فروش تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران

پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عوامل فروش تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران و دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات خبر داد.

سرهنگ صادق ضرونی، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری فروشنده تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران گفت: ماموران کلانتری ۱۰۶نامجو با اشراف اطلاعاتی خود متوجه شدند که فردی با مراجعه به مناطق شرقی کشور تعدادی تجهیزات دفاع شخصی تهیه کرده و قصد فروش این تجهیزات به اغتشاشگران را دارد. لذا سریعا بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به توقیف خودروی فرد مورد نظر ادامه داد: ماموران پس از جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز و کنترل تردد این فرد، پس از هماهنگی قانونی خودروی وی را در یکی از خیابان‌های محله نامجو توقیف کردند. همچنین در بازرسی از داخل آن ۱۰ عدد افشانه اشک‌آور و یک عدد شوکر کشف شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اعترافات متهم اظهار کرد: وی پس از انجام اعترافات خود و تکمیل پرونده‌اش به دادسرا انتقال یافت.

شناسایی و دستگیری عامل اغتشاش در محله غیاثی

در ادامه سرهنگ محمد جلینی - سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری یکی از عوامل اغتشاش در محله غیاثی اظهار کرد: دیروز و در پی ناآرامی‌های محله غیاثی مشخص شد که فردی فریب خورده به عنوان لیدر با ایجاد راه‌بندان و آتش‌زدن سطل‌های زباله در نظم عمومی اختلال ایجاد کرده و در همین راستا سریعا تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۴غیاثی در محل حضور یافتند.

وی با اشاره به فرار متهم پیش از حضور ماموران پلیس در محل گفت: با بررسی پلیسی، هویت و مخفیگاه متهم کشف شد و پس از هماهنگی‌های قانونی، وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد: متهم برای گذراندن مراحل قضایی تحویل دادسرا شد.

وی تاکید کرد: دشمن با برنامه‌ریزی و تبلیغات رسانه‌ای سعی در بر هم زدن امنیت مردم دارد که ما به عنوان خدمتگزار مردم هرگز اجازه چنین اقدامی را به دشمنان نخواهیم داد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها