وضعیت ترافیکی | برف و باران در جاده ها

کد خبر: 1193464

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی از مقاطع جاده‌های هراز و چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر خبر داد.

وضعیت ترافیکی | برف و باران در جاده ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی از مقاطع جاده‌های هراز و چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی حال حاضر محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین اما روان در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حدفاصل گچسر تا نساء و مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی چلاو گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کمالشهر تا حصارک و حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل استاندارد تا پل فردیس، آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل شهرک خاتم تا ساسانی و محدوده مهرویلا، آزادراه تهران - ساوه حدفاصل احمدآباد مستوفی تا دهشاد و برخی از مقاطع در محور تهران - شهریار نیز نیمه سنگین اما روان است. در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی در جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: وضعیت جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی کشور نیز همراه با برخی از مداخلات جوی گزارش شده است. بر اساس این گزارش‌ها درحال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای مازندران، گلستان و گیلان هستیم که صبح امروز نیز شرایط جوی این محورها به همین صورت گزارش شده بود.

شیرانی با بیان اینکه انتظار می‌رود رانندگان در شرایط بارانی، احتیاط بیشتری داشته باشند گفت: در شرایط بارش برف و کولاک بهتر است که رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند. همچنین رانندگان باید با برنامه ریزی قبلی وارد جاده شوند تا به منظور سریع‌تر رسیدن به مقصدشان سرعت خود را افزایش ندهند. رعایت فاصله طولی مناسب با سایر خودروها نیز از مواردی است که باید در شرایط بارانی به آن توجه کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها