اطلاعیه مهم تعطیلی مدارس | مدارس در استان‌های از فردا تا پایان هفته تعطیل یا غیرحضوری شد

کد خبر: 1197744

آموزش و پرورش خراسان رضوی:به دلیل بارش برف و برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی در گلبهار و همچنین پیش دبستانی و ابتدایی فریمان، درگز، نوخندان، صالح‌آباد در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

اطلاعیه مهم تعطیلی مدارس | مدارس در استان‌های از فردا تا پایان هفته تعطیل یا غیرحضوری شد

روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد با توجه به برودت هوا و سرمای شدید و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، مهدهای کودک و مدارس خراسان رضوی از فردا تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

 اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا به پیشنهاد ستاد انرژی استان و موافقت استاندار خراسان رضوی با توجه به برودت هوا و سرمای شدید و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، مهدهای کودک و مدارس خراسان رضوی از فردا تا پایان هفته تعطیل و فعالیت‌های آموزشی به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها ، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دورکار خواهد بود.

فعالیت آموزشی از طریق شبکه آموزشی «شاد»

روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه اعلام کرده است به دلیل بارش برف و برودت هوا، فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در استان در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام و کلیه امتحانات دوره‌های تحصیلی باستثنای امتحانات نهایی کشوری و هماهنگ استانی پایه دوازدهم کاردانش و پایه نهم مشمولین ماده ۳۲ داوطلبان آزاد و طرح جامع لغو است و زمان برگزاری امتحانات فوق الذکر توسط شورای مدرسه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تعطیلی برخی مدارس استان قزوین به دلیل بارش برف

آموزش و پرورش قزوین: به دلیل بارش برف و برودت هوا، فعالیت مراکز پیش دبستانی و تمامی مدارس ابتدایی و استثنایی، شهری و روستایی شهرستان آوج و منطقه الموت شرقی، در نوبت صبح سه‌شنبه ۲۰ دی ماه غیرحضوری است.

خراسان رضوی

خراسان شمالی

اردبیل:

آذربایجان غربی:

آذربایجان شرقی:

کردستان:

گلستان:

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها