تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها‌ در این استان ها / کارمندان دورکار شدند

کد خبر: 1198117

استانداری قم: ‌با توحه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام دستگاه‌های اجرایی، مراکز دانشگاهی (بخش آموزشی و اداری) کلیه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش، سازمان‌ها، نهادها، شرکت ها و موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی ودرمانی و بانک‌ها در روز پنج شنبه در سطح استان فعالیت آنها بصورت دورکار خواهد بود.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها‌ در این استان ها / کارمندان دورکار شدند

 استانداری قم اعلام کرد که به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی کارکنان ادارات استان قم فردا پنجشنبه ۲۲ دی ماه دور کار می شوند.

به گزارش مهر، استانداری قم در اطلاعیه ای اعلام کرد، به اطلاع می‌رساند با استناد به بند ۶ تصویب نامه شماره ۱۷۰۵۵۸/ ت ۵۹۹۰۷ مورخ ۱۴۰۱/۹/۱۵ هیأت محترم وزیران و با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمامی دستگاه‌های اجرایی، مراکز دانشگاهی (بخش آموزشی و اداری)، تمامی مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش، سازمانها، نهادها، شرکت‌ها و مؤسسات به استثنا مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک‌ها در روز پنجشنبه ۲۲ دیماه ۱۴۰۱ در سطح استان فعالیت آنها به صورت دورکار خواهند بود.

در ضمن امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار و در تمامی مراکز آموزشی؛ آموزش به صورت غیر حضوری است.

همچنین تمامی دستگاه‌ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ تا صبح روز شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ می‌باشند.

ادارات و مراکز آموزشی استان همدان پنجشنبه تعطیل شد

با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی همه دستگاه‌های اجرایی، مراکز دانشگاهی، همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات فردا تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این تصمیم شامل حال مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک‌ها نمی‌شود.

همچنین امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار و در همه مراکز آموزشی، آموزش به صورت غیر حضوری است.

دستگاه های اجرایی هرمزگان پنجشنبه ها تعطیل شدند

بندرعباس - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تعطیلی پنجشنبه ها تا پایان سال با هدف مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

به گزارش مهر، محسن خاکی نهاد گفت: کلیه دستگاه های اجرایی، مجموعه ستادی بانکها، بیمه ها، شهرداری ها و موسسات عمومی از پنجشنبه این هفته (۲۲ دی ماه) تا پایان سال جاری، تعطیل خواهند بود.

وی درباره تغییر ساعت کاری ادارات در روزهای شنبه تا چهارشنبه اظهار کرد: ساعت کار ادارات از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۵ تعیین شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها