ادارات و بانک‌های این استان ها تعطیل شدند

کد خبر: 1198220

تمام بانک‌های استان سمنان در روز 22 دی‌ماه به دلیل برودت هوا تعطیل اعلام شد.

ادارات و بانک‌های این استان ها تعطیل شدند

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان، گفت: تمام بانک‌های استان فردا پنجشنبه به دلیل برودت هوا، تعطیل هستند.

سید محمد شادمهر از تعطیل تمام بانک‌های استان سمنان همزمان با روز پنجشنبه بیست و دوم دیماه سال جاری خبر داد و تاکید کرد: این تصمیم به دلیل برودت هوا گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تعطیلی بانک‌های استان سمنان بر طبق مصوبه کمیته اضطراری مدیریت مصرف گاز استان رقم خورده است، تاکید کرد: بانک‌ها مانند دستگاه‌های اجرایی فردا تعطیل هستند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان با بیان اینکه بانک‌ها علاوه بر اینکه فردا تعطیل هستند امروز نیز پایان ساعت کاری خود را ۱۲ قرار دادند، تاکید کرد: این تصمیمات برای کاهش مصرف گاز گرفته شده است.

شادمهر با بیان اینکه علاوه بر این تعطیلات، به بانک‌های عامل استان سمنان ابلاغ شده که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند، گفت: در ساعات غیر اداری تمام دستگاه‌های مصرف کننده گاز در بانک‌های استان خاموش هستند./مهر

اطلاعیه جدید درباره فعالیت ادارات سیستان و بلوچستان

فعالیت ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه با یک ساعت و نیم تأخیر آغاز می‌شود.

 به نقل از ایسنا، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به تداوم سرما و برودت هوا، فردا پنجشنبه ۲۲ دیماه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در همه شهرستان‌های این استان با یک ساعت و نیم تأخیر آغاز می‌شود.

مجید محبی افزود: ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان به منظور رفاه حال شهروندان شامل این مصوبه نمی‌شوند.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود شهروندان ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری با توجه به سرمای شدید هوا از تردد غیرضرور و انجام ورزش در محیط‌های باز خودداری و در صورت ضرورت برای خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

 ادارات و مراکز آموزشی آذربایجان شرقی 22 دی تعطیل شد/ فعالیت ادارات شنبه 24 دی از ساعت 9 صبح

استاندار آذربایجان شرقی نحوه فعالیت ادارات و مراکز آموزشی استان در روزهای پنج‌شنبه و شنبه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و لزوم مدیریت بهینه مصرف انرژی، کلیه ادارات استان در روز پنج‌شنبه ۲۲ دی، به‌صورت دورکاری و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

وی، افزود: در روز شنبه 24 دی نیز فعالیت کلیه ادارات و مراکز آموزشی از ساعت 9 صبح شروع خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت‌های گاز، برق و دستگاه‌های مسئول تشکیل و گزارشی از میزان مصرف انرژی و نحوه مدیریت این موضوع ارائه شد.

خرّم با اشاره به برودت هوا و افزایش قابل توجه مصرف برق و گاز در استان، گفت: از تمام مردم عزیز در شهرها و روستاهای استان انتظار داریم که با صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز، شرایطی را فراهم کنیم که همه مردم بتوانند از این نعمت بهره‌مند باشند.

خرّم افزود: در راستای مدیریت مصرف انرژی مقرر شد که کلیه ادارات استان در روز پنج‌شنبه ۲۲ دی، به‌صورت دورکاری و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری فعالیت کنند و در روز شنبه ۲۴ دی نیز فعالیت کلیه ادارات و مراکز آموزشی از ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها