اطلاعیه تعطیلی در روزهای شنبه و یکشنبه | تعطیلی ادارات این استان ها در در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی

کد خبر: 1198452

تداوم سرما و یخبندان ادارت پنج منطقه سیستان را در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ۱۴۰۱ به تعطیلی کشاند.

اطلاعیه تعطیلی در روزهای شنبه و یکشنبه | تعطیلی ادارات این استان ها در در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی

 به نقل از روابط عمومی فرمانداری زابل، با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده و تصمیمات اتخاذ شده ستاد مدیریت بحران شهرستان زابل، روز شنبه مورخ 24 دی‌ماه تمام دستگاه‌های اجرایی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌های پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک،هامون، هیرمند و نیمروز  به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان تعطیل اعلام شده است.

همچنین با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده، مدارس پیش دبستانی و دبستان در روز یکشنبه 25 دی‌ماه تعطیل است./تسنیم

 تعطیلی ادارات استان خراسان جنوبی در روزهای شنبه و یکشنبه

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در استان خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا عباس زاده ، به اخطار نارنجی هواشناسی به جهت برودت هوا اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم و همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تعطیلی ادارات، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه 25 دی ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: مراکز درمانی و بهداشتی، امدادی و عملیاتی و خدمات رسان از این قاعده مستثنی هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمام مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور به صورت مجازی و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی براساس برنامه ریزی های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می شوند.

عباس زاده متذکر شد: با توجه به تداوم موج سرما و به منظور امکان تامین گاز بویژه در بخش خانگی، از همه مردم و مشترکین عزیز می خواهیم که تمام همت خود را برای صرفه جویی در مصرف گاز به کار گیرند.

همچنین به همه هم استانی های عزیز توصیه می شود از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و از تردد در محورهای مواصلاتی به جهت لغزندگی و یخ زدگی ناشی از سرمای شدید بپرهیزند.

وی با تأکید بر این که این تصمیمات و توصیه ها صرفاً به جهت حفظ سلامت و رفاه هم استانی ها اتخاذ می‌شود، گفت: همراهی و همکاری مردم عزیز تحقق بهتر تصمیمات و برنامه ها را به همراه خواهد داشت.

ادارات البرز روز شنبه تعطیل اعلام شد

استانداری البرز: تمام ادارات و بانک‌های البرز (به جز شعب کشیک) روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها