اطلاعیه تعطیلی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه | تمدید تعطیلی ادارات در این استان ها تا پایان هفته

کد خبر: 1199355

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات، نهاده و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

اطلاعیه تعطیلی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه | تمدید تعطیلی ادارات در این استان ها تا پایان هفته

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات، نهاده و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

علیرضا عباس‌زاده ‌اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جوی جدید و احتمال برودت دمای هوا، لذا ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

وی تصریح کرد: ورود این سامانه جدید به خراسان جنوبی، بارش برف و باران در اغلب مناطق را در پی خواهد داشت و کاهش محسوس دمای هوا را سبب خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از بابت ریزش این نزولات جوی، خدا را شاکریم اظهار امیدواری کرد: مردم با ادامه دادن همراهی‌های قبلی، در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا شاهد افت فشار ناشی از مصرف بالا و قطعی گاز نباشیم.

عباس‌زاده با اشاره به احتمال بروز لغزندگی در محورهای مواصلاتی استان ناشی از بارش برف و باران گفت: کماکان توصیه اکید ما به هم استانی‌های این است که از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و برنامه سفر خود را به شرایط بهتری موکول کنند.

وی متذکر شد: چنانچه عزیزانی ناگزیر به سفر هستند، لازم است حتماً تجهیزات ایمنی، لباس گرم و پتو به همراه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: کنکور سراسری در روزهای پنجشنبه 29 و جمعه 30 دی ماه و در حوزه‌های تعیین شده برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با صدور هشدار سطح نارنجی از نفوذ و تقویت توده هوای ناپایدار جوی از اواخر وقت امروز سه شنبه تا فردا چهارشنبه خبر داده که وزش باد، کاهش دما و بارش باران و برف را در نواحی شرقی، مرکز و نیمه جنوبی استان به همراه خواهد داشت.

عباس‌زاده گفت: براساس این گزارش و هشدار، با تقویت و استقرار سامانه پر فشار جوی و کاهش ضخامت جو از روز چهارشنبه 28 دی ماه تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس و قابل ملاحظه دمای هوا از پنج تا 10 درجه سلسیوس، گسترش و تشدید سرما و یخبندان در استان پیش‌بینی می‌شود./تسنیم

تمدید تعطیلی ادارات و مدارس استان مرکزی

براساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مرکزی ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار شدند.

ادارات، بانک‌ها و مدارس چهارمحال و بختیاری به‌علت بارش سنگین برف فردا تعطیل است

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: به‌علت بارش و برودت هوا فردا تمامی ادارات، بانک‌ها به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بارش سنگین برف در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به‌علت بارش و برودت هوا فردا تمامی ادارات، بانک‌ها تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری حتی با زنجیر چرخ نیز به کندی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای صبح فردا شاهد کاهش دما و یخبندان در استان هستیم، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود تا از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی خودداری کنند.

جزئیات تعطیلی و تاخیر ادارات و مدارس در سردسیر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و کار ادارات را اعلام کرد.

علیرضا نیکروز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت که به دلیل بارش سنگین برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، فردا مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در دو شهرستان مارگون و دنا فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل خواهد بود.

وی اظهارکرد: در خصوص مدارس بویراحمد فعلا تصمیم خاصی گرفته نشده و منتظر جمع آوری و جمع‌بندی گزارشات مراکز مورد تصمیم هستیم و تا ساعت ۲۱ اعلام خواهد شد.

نیکروز افزود: بنابر تصمیم دیگر ستاد بحران، روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه همه ادارات استان به جز دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه آزمون مرحله اول کنکور و امتحانات نهایی پایه دوازدهم به قوت خود باقی است.

نیکروز گفت: فردا چهارشنبه ادارات همچنان با تاخیر و ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در محل کار حاضر می‌شوند.

وی بیان کرد: برنامه دانشگاه‌ها هم مطابق با تصمیم و اعلام نظر مدیریت خود دانشگاه‌ها خواهد بود.

 تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی یزد فردا تعطیل است

در پی نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به بارش برف و یخزدگی معابر همچنین به منظور  مدیریت مصرف انرژی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های تفت، مهریز و بهاباد فردا چهارشنبه تعطیل شد.

همچنین مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در سایر شهرستان‌های استان شامل یزد، ابرکوه، اشکذر، میبد و اردکان، بافق، خاتم و مروست برای روز چهارشنبه ۲۸ دیماه تعطیل است.

مدارس البرز تا آخر هفته غیرحضوری شد/ دانشگاه‌ها باز هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

چهارشنبه آموزش همه مقاطع تحصیلی مدارس البرز به صورت غیرحضوری دایر است.

افضلی با بیان این که چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه آموزش همه مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی البرز به‌دلیل مدیریت مصرف گاز و آلودگی هوا به صورت غیرحضوری دایر است، گفت: مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های استان تعطیل اما دانشگاه‌ها باز هستند.

امتحانات دانشگاه‌ها براساس برنامه انجام می‌شود.

فعالیت ادارات هم طبق روال عادی از ساعت ۷:۲۰ تا ۱۶ خواهد بود.

پنجشنبه در گیلان تعطیل شد

استاندار گیلان:

بدلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه تعطیل اعلام می شود اما از شنبه پیش رو شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت.

چهارشنبه مدارس ۴ شهرستان فارس تعطیل است

به دلیل تداوم برودت هوا و بارش برف و باران طی ساعات گذشته و براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری فارس، مدارس ۴ شهرستان این استان روز چهارشنبه غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس به ایسنا گفت: مدارس ۴ شهرستان اقلید، سپیدان، خرمبید و آباده در دو شیفت صبح و بعدازظهر چهارشنبه ۲۸ دیماه حضوری برگزار نمی شود.

خلیل عبداللهی خاطرنشان کرد که بارش شدید برف و باران و لزوم حفظ سلامت دانش آموزان علت این تصمیم ستاد مدیریت بحران بوده که منجر به تعطیلی مدارس در تمام مقاطع و برگزاری کلاسها به شکل غیرحضوری شده است.

تعطیلی برخی مدارس استان اصفهان در روز چهارشنبه

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی و تاخیر شروع به کار برخی از مدارس در شهرستان های استان در روز چهارشنبه(۲۸ دی‌ماه) به علت بارش برف خبر داد.

جلال سلمانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به علت بارش سنگین برف، مقطع ابتدایی مناطق سمیرم، دهاقان، شهرضا، باغبهادران و زرین شهر فردا (۲۸ دی ماه) تعطیل خواهد بود. سایر مقاطع تحصیلی این شهرستان نیز فردا با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

وی گفت: مدیران مدراس به نحوی برنامه ریزی کنند که مدارسی که فردا با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد، این تاخیر در ساعت پایانی جبران شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: امتحانات داخلی مدارس مقطع متوسطه شهرستان‌های ذکر شده با تشخیص مدیر در ساعات آموزشی فردا برگزار خواهد شد.

مدارس سنقر و کنگاور در نوبت صبح فردا غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه گفت: به دلیل سرمای هوا مدارس سنقر و کنگاور در نوبت صبح فردا غیرحضوری شد.

افشین یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های کنگاور و سنقر و کلیایی در روز چهارشنبه ۲۸ دی غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: دلیل تعطیلی مدارس و غیرحضوری بودن آموزش دانش آموزان سرمای هوا است.

یگانه گفت: در کارگروه تأمین سوخت پایدار زمستانی مقرر شد در راستای مدیریت مصرف گاز پنجشنبه هفته جاری و همچنین هفته آینده ۲۹ دی و ۶ بهمن ماه ادارات استان کرمانشاه تعطیل شود.

مدارس رابر چهارشنبه تعطیل شد

فرماندار رابر از تعطیلی مدارس این شهرستان به دلیل بارش برف خبر داد.

حسین آقا مولایی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به بارش سنگین برف در رابر و برودت هوا فردا چهارشنبه مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تعطیل است.

وی گفت: آموزش در این روز به صورت مجازی انجام می شود.

مدارس دنا و مارگون چهارشنبه تعطیل است/ تعطیلی روز پنجشنبه ادارات

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی مدارس دو شهرستان دنا و مارگون در روز چهارشنبه خبر داد.

علیرضا نیکروز در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به شرایط جوی و بارش نزولات آسمانی، به علت یخبندان و برودت هوا، مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در دو شهرستان مارگون و دنا فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه تعطیل خواهد بود.

نیکروز تصریح کرد: همچنین تصمیم نهایی در رابطه با فعالیت مدارس شهرستان بویراحمد تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه بر اساس تصمیم دیگر ستاد بحران، روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه همه ادارات استان به جز دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل خواهد بود، اظهار کرد: فردا چهارشنبه ادارات همچنان با تأخیر فعال و کارمندان ساعت ۸ و سی دقیقه در محل کار حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: برنامه آزمون مرحله اول کنکور و امتحانات نهایی پایه دوازدهم به قوت خود باقی است.

نیکروز گفت: برنامه دانشگاه‌ها هم مطابق با تصمیم و اعلام نظر مدیریت خود دانشگاه‌ها است.

مدارس ابتدایی همدان به علت سرما تعطیل شد

 آموزش و پرورش استان همدان: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی استان همدان به علت سرما و لغزندگی فردا چهارشنبه تعطیل است.

فعالیت مدارس برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان فردا غیرحضوری است

 رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به دلیل بارش برف و باران فردا چهار شنبه ۲۸ دی‌ماه فعالیت آموزشی مدارس برخی از شهرستان ها و مناطق استان غیرحضوری دنبال خواهد شد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری ایسنا، مهران باهری با اعلام این خبر افزود: آموزش حضوری مدارس شهرستان رابر در تمامی دوره های تحصیلی به دلیل بارش برف و باران تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) پیگیری می شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری مدارس شهرستان راور در تمامی دوره های تحصیلی به علت بارش شدید برف و باران خبر داد و افزود: آموزش در مدارس این شهرستان از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

باهری گفت: آموزش حضوری در پیش دبستانی‌ها و مدارس دوره ابتدایی شهرستان‌های رفسنجان و انار، شهر سرچشمه و منطقه نوق نیز تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و تمامی دوره های تحصیلی مناطق سربنان و دشتخاک از توابع این شهرستان تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

وی خاطر نشان کرد: لغو و یا تغییر ساعت آغاز آزمون های داخلی مدارس در شهرستان‌های راور و رابر با تصمیم شورای مدرسه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها