اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | کدام مدارس فردا غیرحضوری است؟

کد خبر: 1202251

آموزش و پرورش مدارس این استان ها را فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری اعلام کرد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | کدام مدارس فردا غیرحضوری است؟

منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهر ها از جمله تهران فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات برگزاری امتحانات برخی مقاطع تحصیلی در این روز تعطیل پرداختند.

هنوز مراجع ذیربط در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات در روز شنبه هشتم بهمن ماه تصمیم گیری نکرده اند اما شاخص بالای آلودگی هوا در پایتخت حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد دست کم مدرسه های شهر تهران تعطیل شوند.

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته در ارتفاعات استان البرز است.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بارش برف انباشته در ارتفاعات رخداد بهمن در مناطق مستعد تا سه‌شنبه هفته آینده مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه مسافران از تردد در جاده‌های کوهستانی به علت سقوط بهمن و ریزش سنگ خودداری کنند، متذکر شد: کوهنوردان با توجه به فعالیت سامانه بارشی از هرگونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکزی جدا خودداری کنند.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر و مدارس نوبت صبح پردیس روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

تعطیلی مدارس آذربایجان

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر مدارس استان آذربایجان شرقی فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها