کدام مدارس در روز ۲۴ بهمن تعطیل است؟ | مدارس و دانشگاه‌های فردا تعطیل شد

کد خبر: 1204624

تمامی مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن ماه تعطیل است.

کدام مدارس در روز ۲۴ بهمن تعطیل است؟ | مدارس و دانشگاه‌های فردا تعطیل شد

تمامی مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن ماه تعطیل است.

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، با توجه به برودت هوا و یخبندان تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن ماه تعطیل است و کلاس‌ درس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بنابراین خبر حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

به گزارش ایسنا، در نوبت صبح امروز نیز مدارس شهرستان البرز، تاکستان، مناطق روستایی و در نوبت عصر تمامی مقاطع تحصیلی استان قزوین تعطیل اعلام شده بود.

 مدارس و دانشگاه‌های استان قزوین فردا تعطیل شد

با مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین کلاس‌های درس تمامی مدارس و دانشگاه‌های بین‌المللی امام‌خمینی(ره) و آزاد اسلامی استان قزوین در نوبت صبح فردا دوشنبه تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، با توجه به به بارش برف، برودت هوا و یخبندان و با مصوبه ستاد مدیریت بحران استان قزوین تمامی مدارس استان قزوین در نوبت صبح روز دوشنبه 24 بهمن‌ماه تعطیل شد.

بنا به اطلاعیه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین کلاس‌های درس مدارس استان قزوین در نوبت صبح فردا به صورت غیرحضوری و بر بستر شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) برگزار می‌شود و اجباری هم برای حضور کارکنان و عوامل اجرایی در مدارس وجود ندارد.

همچنین با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قزوین پایگاه‌های سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی و بدو ورود به دبستان هم تعطیل شد.

کلاس‌های درس دانشگاه‌‌های آزاد و بین‌المللی تعطیل شد

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هم با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی کلاس‌های درس این دانشگاه در روز دوشنبه، 24 بهمن‌ماه خبر داد. در اطلاعیه دانشگاه آزاد آمده است: «به علت ادامه برودت هوا و شرایط نامساعد جوی، تمامی کلاس‌های دانشگاه در روز دوشنبه، 24 بهمن تعطیل است. گفتنی است بخش‌های اداری دانشگاه دایر است.»

دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) هم با صدور اطلاعیه‌ای کلاس‌های درس فردا را غیرحضوری و مجازی اعلام کرده است.

 مدارس البرز روز دوشنبه غیرحضوری شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، گفت: مدارس استان البرز در نوبت صبح، روز دوشنبه غیرحضوری شد.

احمد افضلی، معاونت امور عمرانی استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: فردا نوبت صبح مقطع ابتدایی مدارس استان به دلیل یخبندان و برودت هوا به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: در خصوص شیفت بعدازظهر تصمیم گیری خواهد شد و از طریق رسانه‌های معتبر به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

 مدارس شیفت صبح دوشنبه زنجان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: به علت بارش برف، مدارس زنجان صبح دوشنبه 24 بهمن تعطیل شد.

صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به علت بارش برف و برودت باران در روز جاری مدارس استان در روز دوشنبه تعطیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: به پیشنهاد اداره کل آموزش پرورش و فرمانداران محترم بجز شهرستان طارم مدارس ابتدایی و متوسط اول و دوم تمامی شهرستانها در شیفت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه بصورت غیر حضوری برگزار می گردد و متوسطه دوم در مناطق شهری در شهرستان ماهنشان و شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره  بصورت حضوری برگزار خواهد شد

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بارش برف از اوایل بامداد امروز در مناطق مختلف استان آغاز و این بارش‌ها از همه شهرستانهای زنجان گزارش شده است.

بنا به اعلام اداره‌کل هواشناسی بارش برف تا فردا ادامه خواهد داشت و این تصمیم بر همین اساس اتخاذ شده است.

 مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و بن فردا مجازی است

با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فردا فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و بن به صورت غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فردا فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و بن به صورت غیرحضوری است.

فعالیت آموزشی سایر مدارس استان طبق روال عادی است و در صورت تغییرات جوی اطلاعیه تکمیلی تا ساعت ۶ صبح فردا اعلام می‌شود.

 مدارس ۴ شهرستان کرمانشاه در نوبت صبح فردا غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دنبال بارش برف در برخی نقاط استان فعالیت مدارس ۴ شهرستان استان در نوبت صبح فردا دوشنبه غیرحضوری شد.

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تمام مقاطع تحصیلی مدارس چهار شهرستان استان به دلیل بارش برف و سرمای هوا در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن غیرحضوری شد.

وی عنوان کرد: این تعطیلی شامل مدارس شهرستان‌های هرسین، صحنه، کنگاور و سنقر خواهد بود.

یگانه افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد.

 مدارس ۲ شهرستان استان چهارمحال و بختیاری غیرحضوری شد

فعالیت سامانه بارشی در استان چهارمحال و بختیاری باعث غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس ۲ شهرستان این استان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با ورود یک سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری اکثر مناطق این استان شاهد بارش برف و باران بودند، فعالیت این سامانه بارشی در استان باعث غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی 2 شهرستان شد.

بنابر اطلاعیه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی تمامی مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و بن به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

فعالیت آموزشی سایر مدارس استان طبق روال عادی است و در صورت تغییرات جوی اطلاعیه تکمیلی ساعت 6 صبح فردا اعلام می‌شود.

 تمامی مدارس استان مرکزی ۲۴ بهمن در نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بارش برف تمام مدارس استان مرکزی را در نوبت صبح و عصر در روز دوشنبه ۲۴ بهمن غیرحضوری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بارش برف در شهرهای مختلف استان مرکزی که از ساعات پایانی شنبه شب و از نیمه‌شب 22 بهمن ماه آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد سبب برودت هوا و لغزندگی معابر در استان مرکزی شده که همین موضوع سبب تغییر در فعالیت مدارس استان نیز شده است.

اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: پیرو هماهنگی با ستاد پیشگیری  هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در کل استان مرکزی، روز دوشنبه 24 بهمن ماه در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، صبح روز یکشنبه 23 بهمن تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در شهرستان‌های خنداب، شازند و منطقه سربند در نوبت صبح به‌صورت غیرحضوری بود و ىر نوبت عصر نیز تمامی مدارس استان مرکزی و در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

 فعالیت مدارس شاهرود و روستاهای حومه با تأخیر آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان با اشاره به بارش برف در این مناطق گفت: فعالیت مدارس شاهرود و روستاهای حومه فردا دوشنبه با تأخیر آغاز می‌شود.

عادل خالقی ثمرین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخ‌زدگی معابر مدارس تمام دوره‌های تحصیلی در شهر شاهرود و روستاهای حومه، فردا دوشنبه 24 بهمن‌ماه از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: فعالیت کودکستان‌ها این مناطق نیز فردا با تأخیر و در ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم اداره کل هواشناسی استان سمنان هشدار زرد برای این استان صادر کرده است.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان سمنان کولاک برف، یخبندان و لغزندگی برای محورهای شمالی و کوهستانی گردنه‌های برف‌گیر این استان پیش‌بینی می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها