اطلاعیه تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس استان تهران در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کد خبر: 1205083

آموزش و پرورش استان تهران: با توجه به پیش بینی بارش برف در روز چهارشنبه خانواده‌ها و دانش آموزان صبح فردا قبل از حرکت به سمت مدارس، حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس را از رسانه ملی پیگیری کنند.

اطلاعیه تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس استان تهران در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آموزش و پرورش استان تهران: با توجه به پیش بینی بارش برف در روز چهارشنبه خانواده‌ها و دانش آموزان صبح فردا قبل از حرکت به سمت مدارس، حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس را از رسانه ملی پیگیری کنند./تسنیم

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خانواده‌ها فردا (چهارشنبه، ۲۶ بهمن) قبل ار عزیمت فرزندشان به مدرسه، درباره حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، کسب اطلاع کنند.

به گزارش ایسنا، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در اطلاعیه‌ای از والدین خواست که «با توجه به گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی و استانداری تهران در خصوص بارش برف در استان تهران و احتمال لغزندگی، برودت و یخ‌زدگی معابر؛ فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ، قبل از حرکت به سمت مدارس، از طریق رسانه ملی و کانال آوای تعلیم، اطلاعات وضعیت فعالیت مدارس را از لحاظ حضوری یا غیرحضوری بودن کسب نمایند.»/ایسنا

 در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهر ها از جمله تهران فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ به علت بارش برف و برودت هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات تعیل شدن برخی مقاطع تحصیلی در این روز پرداختند.

هنوز مراجع ذیربط در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات در روز چهارشنبه بیست و ششم بهمن ماه تصمیم گیری نکرده اند اما بارش سنگین برف در برخی شهرها حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد دست کم مدرسه های شهرستان های مناطق کوهستانی تعطیل شوند.

آیا مدارس تهران فردا (چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱) تعطیل است؟

طی هفته های گذشته مدارس شهرهای ایران به ویژه تهران پایتخت به دلیل مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا و همچنین آلودگی هوای شهر به تعطیلی کشیده شد.

گفتنی است، تصمیم گیری برای تعطیل شدن یا عدم تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در همین گزارش بروزرسانی خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها