هشدارهای پلیس راه | ترافیکی فوق سنگین در محور کندوان

کد خبر: 1205717

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی فوق سنگین در محور کندوان، گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان هنوز اجرا نشد.

هشدارهای پلیس راه | ترافیکی فوق سنگین در محور کندوان

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با اشاره به ترافیک فوق‌ سنگین در محور کندوان، اظهار کرد: درحال حاضر در حدفاصل مرزن‌اباد تا طویر شاهد ترافیک حدود ۳ تا ۴ کیلومتری و در مسیر پل زنگوله تا تونل کندوان نیز شاهد ترافیک حدود سه کیلومتری هستیم.

وی افزود: همچنین در مسیر شمال به جنوب محدوده محدوده چلاو، بایجان، شهان‌دشت و اب‌اسک محور هراز شاهد ترافیکی پرحجم و در محدوده شهری زیراب و پل‌سفید محور پل‌سفید هم شاهد ترافیکی پرحجم هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال همچنان تداوم دارد، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز، بیان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان هنوز اجرا نشده و درصورت اعلام در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

وی در پایان بر توجه به هشدارهای پلیس و رعایت سرعت مجاز تاکید کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها