مسمومیت دانش‌آموزان به پردیس رسید

کد خبر: 1207840

رئیس آموزش‌وپرورش پردیس: ۳۵ دانش‌‌آموز دختر در فاز۱۱ مسموم شدند و با انتقال به مراکز درمانی حال آنها مساعد است. بسیاری از آنها مرخص شدند. منبع گازگرفتگی و مسمومیت مشخص نشده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

مسمومیت دانش‌آموزان به پردیس رسید

رئیس آموزش و پرورش پردیس گفت:.۳۵ نفر از دانش‌ آموزان دختر مقطع متوسطه دوم در فاز۱۱ پردیس دچار مسمومیت شدند و با انتقال به مراکز درمانی این مشکل مرتفع و حال تمامی آنها مساعد است.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس دقایقی پیش در خصوص گازگرفتگی تعدادی از دانش آموزان مدرسه خیام (متوسطه دوم فاز ۱۱ پردیس) اظهار کرد: دقایقی پیش در مدرسه خیام که مقطع دبیرستان متوسطه دوم دختران است تعدادی از دانش آموزان بر اثر گازگرفتگی دچار مسمومیت و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: ۳۵ نفر از دانش آموزان دختر دانش آموز مقطع دوم متوسطه در فاز ۱۱ پردیس دچار مصدومیت شدند و با انتقال به مراکز درمانی شهر پردیس به‌سرعت به وضعیت آنها رسیدگی شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس افزود: منبع این گازگرفتگی و مسمومیت مشخص نشده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد، اما حال عمومی تمامی دانش آموزان مسموم شده خوب و بسیاری از آنها از مراکز درمانی مرخص شدند.

فروتن بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم به شایعات موجود در فضای مجازی گوش نداده و اخبار رسمی را از خبرگزاری رسمی کشور دنبال کنند./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها