دستگیری تیم چهار نفره دخیل در ناامنی ها توسط اطلاعات سپاه

کد خبر: 1209302

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از دستگیری یک تیم ۴ نفره دخیل در ناامنی‌های اخیر این استان، توسط سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه خبر داد.

دستگیری تیم چهار نفره دخیل در ناامنی ها توسط اطلاعات سپاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از دستگیری یک تیم ۴ نفره دخیل در ناامنی‌های اخیر این استان، توسط سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه خبر داد.

محبی‌پور بعد از ظهر سه شنبه بیان کرد: از ابتدای بروز تهدیدات اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با هدف تعطیلی مراکز آموزش و ایجاد رعب و وحشت و دلهره برای مردم شریف بود دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان با همکاری دستگاه قضا، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های آموزشی کار رصد و بررسی مسائل را دنبال کردند.

وی خاطرنشان کرد: براساس اقدامات اجرا شده و پس از تلاش‌های شبانه روزی، کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه در آستانه ولادت منجی عالم بشریت، سربازان گمنام امام زمان موفق شدند تیم ۴ نفره که اقدام به ناامنی و اخلال در فضاهای ٱموزشی و انعکاس آن به شبکه‌های معاند کرده بودند دستگیر کنند.

محبی پور توضیح داد: متهمان سابقه دار هستند و در خصوص اقدامات نا امن کننده محیط برای مردم شریف از راه‌ها و تکنیک‌ها و همچنین اقلامی با هدف ایجاد رعب و وحشت استفاده می‌کردند که به حمدالله توسط مأمورین اطلاعات سپاه استان کشف و دستگیر شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس اضافه کرد: محور این مأموریت مجموعه سپاه پاسداران فارس بوده و تحقیقات توسط تیم‌های مشترک اطلاعاتی و امنیتی در حال انجام است و به مردم این اطمینان را می‌دهیم که دستگاه امنیتی اطلاعاتی چشمان بیدار نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌روند و با حداکثر توان توطئه‌ها را علیه نظام و مردم رصد می‌کند.

این مقام مسئول در خصوص علت تأخیر در این فقره کشف توضیح داد: توطئه‌های دشمن پیچیده است و متأسفانه از عناصر فریب خورده که غالبان پوشش مردم عادی هستند سو استفاده می‌شود.

محبی پور ضمن تاکید بر لزوم اطمینان مردم از اراده و توان و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: همه عناصر اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی در کنار مردم و در مسیر دفاع از کشور با حداکثر ظرفیت‌ها جهت امنیت کشور تلاش شبانه روزی خواهند کرد.

او گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه در این موضوع که با تهدید امنیت روانی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ارتباط دارد، هیچ گونه عفو و بخشودگی وجود نخواهد داشت و با تمامی عوامل برهم زننده امنیت مردم عزیز با قاطعیت برخورد خواهد شد.

محبی‌پور خاطرنشان کرد که برخی موارد که جنبه غیر معاندانه داشته هم به دست آمده و افراد مرتبط ارشاد شده‌اند. البته نکته مهم اینست که با حفظ آرامش و دوری از هرگونه اضطراب و استرس این موضوع به خوبی مدیریت شده و با هوشمندی مردم از آن عبور خواهیم کرد.

معاون سیاسی استانداری فارس گفت: کمتر از ۵ درصد مجموع دانش آموزان و کادر آموزشی که سلامت جسمی و روانی آنان در معرض تهدید قرار گرفت، به دلیل وجود بیماری‌های زمینه‌ای، مانند آسم، نیاز به مراقبت و بستری موقت پیدا کردند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها