جنایت هولناک در تهران | قتل پدر و پسر در اسلامشهر

کد خبر: 1212303

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاتل پدر و پسر در کمتر از دو ساعت در تهران خبر داد و گفت: متهم پس از قتل در شهرستان اسلامشهر در گشت زنی های انتظامی پلیس آگاهی تهران شناسایی شد.

جنایت هولناک در تهران | قتل پدر و پسر در اسلامشهر

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاتل پدر و پسر در کمتر از دو ساعت در تهران خبر داد و گفت: متهم پس از قتل در شهرستان اسلامشهر در گشت زنی های انتظامی پلیس آگاهی تهران شناسایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت:  ساعت 19:30 روز سه شنبه هشتم فررودین ماه 1402 مأموران گشت انتظامی تهران بزرگ در منطقه "یافت آباد – میدان الغدیر" تهران، با مشاهده چهره مضطرب و ظاهر بهم ریخته مردی حدودا 60ساله به وی مشکوک شده و در بازرسی بدنی موفق موفق به کشف یک قبضه سلاح کمری می شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به اظهارات اولیه متهم مبنی بر وقوع درگیری منجر به تیراندازی در شهرستان "اسلامشهر" و احتمال ارتکاب جنایت، متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه  متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ، صراحتا به درگیری منجر به تیراندازی در منطقه چهاردانگه شهرستان اسلامشهر اعتراف کرد، ادامه داد: در بررسی اظهارات متهم، به دست آمد، متهم در ساعت 18 همان روز (سه شنبه 8 فرودین ماه 1402)، طی درگیری  با اعضای یک خانواده ، دو نفر از اعضای خانواده (پدر 53 ساله و پسر 25 ساله) مورد هدف چندین گلوله قرار داده و به قتل رسانده است.

    بیشتر بخوانید

        چاقوکشی در محله شورآباد منجر به قتل شد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ  افزود: متهم در خصوص انگیزه و نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت : من و خانواده مقتول هر دو همسایه بوده و در داخل یک کوچه زندگی می کنیم؛ از حدود یک سال پیش به خاطر مسائل خانوادگی با یکدیگر  اختلاف و درگیری پیدا کردیم؛ طی این مدت، اختلاف و درگیری دو خانواده به کینه ورزی تبدیل شده بود تا اینکه امروز من در حال عبور از داخل کوچه بودم که با 4 نفر از اعضای خانواده مقتول مواجه شده و مجددا بین من و آنها درگیری لفظی و در ادامه درگیری فیزیکی رخ داد.

نثاری بیان داشت: متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت، آنها 4 نفر بودند و من تنها؛ به همین دلیل توانستند مرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار دهند. با همان وضعیت به داخل خانه رفته و یک قبضه سلاح کمری را که از حدود 20 سال پیش به صورت غیرمجاز در یکی از شهرهای غربی کشور خریداری کرده بودم را، برداشته و مجددا به بیرون از خانه آمدم؛ در حالی که مقتولین و دیگر اعضای خانواده شان هنوز داخل کوچه بودند به سمت آنها شروع به تیراندازی کردم؛ پدر خانواده (53 ساله) و یکی از پسرانش (25 ساله) به قصد جلوگیری از ادامه تیراندازی و گرفتن اسلحه به سمت من حمله ور شدند که در این زمان آنها را از فاصله نزدیک مورد هدف گلوله قرار دادم و آنها روی زمین افتادند. پس از آن ، به سرعت از محل متواری شده و خود را به منطقه یافت آباد تهران رساندم. بی هدف در حال پرسه زنی در خیابان بودم که ناگهان  واحد گشت انتظامی به من مشکوک شد و مرا متوقف کردند و در بازرسی بدنی ، سلاح همراهم را کشف و در همانجا به مأموران اعتراف کردم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به محل وقوع جنایت در شهرستان "اسلامشهر" و برابر هماهنگی با مقام قضائی، متهم جهت ادامه تحقیقات در خصوص ارتکاب جنایت و احتمال وقوع سایر جرایم احتمالی با سلاح مکشوفه ، در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفته است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها