خبر مهم برای دانش آموزان | تصحیح برگه‌های امتحانی الکترونیکی شد!

کد خبر: 1214244

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش شهر تهران در رابطه با آیین‌نامه اجرایی و موارد مربوط به امتحانات و آزمون‌ها گفت: با توجه به تصحیح الکترونیک برگه‌های امتحانی، اقلام مورد نیاز برای برگزاری امتحانات خرداد ماه نظیر اسکنر، رایانه و ... برای حوزه‌های تصحیح تمهید و تکمیل شده است.

خبر مهم برای دانش آموزان | تصحیح برگه‌های امتحانی الکترونیکی شد!

جلسه ستاد امتحانات و آزمون‌های آموزش و پرورش پایتخت با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیرکل و شورای معاونین با موضوع بررسی چگونگی برگزاری آزمون‌های سال تحصیلی ١۴٠٣-١۴٠٢ برگزار شد.

در این جلسه، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ایام لیالی قدر و عرض تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام)، با تقدیر از زحمات همکاران حوزه های امتحانات و آزمون ها اظهار کرد: در آموزش و پرورش شهر تهران با وجود همدلی و همکاری میان تمام ارکان تصمیم ساز و مجری، همواره تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب امتحانات انجام شده که امیدواریم در خصوص امتحانات سال تحصیلی ١۴٠٣-١۴٠٢ نیز با مدیریت، برنامه ریزی، دقت و نظارت لازم، امتحانات به شایستگی برگزار شود.

در ادامه حمیدرضا کلاهی، رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش شهر تهران با ارائه گزارشی دقیق از اقدامات انجام شده در رابطه با آیین نامه اجرایی و موارد مربوط به امتحانات و آزمون‌ها گفت: در راستای برگزاری با کیفیت و بدون نقص امتحانات، ۴ کارگروه تخصصی آیین نامه ها و ساماندهی آزمون‌ها، حفاظت و حراست از آزمون‌ها، کارگروه پشتیبانی و همچنین کارگروه نظارت با ریاست معاونت‌های مربوطه تشکیل شده تا هر کارگروه در حوزه مربوط به خود اقدامات و تمهیدات خود را داشته باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به تصحیح الکترونیک برگه‌های امتحانی، اقلام مورد نیاز برای برگزاری امتحانات خرداد ماه نظیر اسکنر، رایانه و ... برای حوزه های تصحیح  تمهید و تکمیل شده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در این نشست در خصوص جدول زمانی برگزاری امتحانات و آزمون ها، زمان ثبت نام، ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره، شرح وظایف تمام ارکان اجرایی، تامین تجهیزات مورد نیاز برگزاری آزمون، گفت و گو و تبادل نظر شد.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها