محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال

کد خبر: 1214600

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک در جاده‌های شمال، گفت: محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال از امروز آغاز شد و تا روز شنبه ادامه دارد.

محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک در جاده‌های شمال، گفت: محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال از امروز آغاز شد و تا روز شنبه ادامه دارد.

 یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا روز شنبه ۲۶ فروردین ماه امسال خبر داد و با اشاره به ممنوعیت تردد موتور سیکلت به‌جز موتورسیکلت امدادی و انتظامی از امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه در جاده‌های شمال، اظهار کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۵روز های سه‌شنبه ۲۲ و چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه امسال  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد؛ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز های پنج‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ فروردین ماه از تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا  ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ فروردین از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامس کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه ۲۲ و چهارشنبه ۲۳ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۴و جمعه ۲۵ فروردین ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد انواع تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ از محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر ممنوع است.

 وی با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌های ترافیکی منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود، خاطرنشان کرد: چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی پلیس، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: معمولا پایان‌ هفته‌ها شاهد ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که در هفته جادی باتوجه به تعطیلی روز چهارشنبه ترافیک به روز سه‌شنبه رسید و طی ساعات پایانی روز بر حجم ترافیک افزوده می‌شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها