وضعیت ترافیکی جاده چالوس در روز تعطیل

کد خبر: 1214724

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از بارش باران در محورهای ۱۴ استان کشور خبر داد.

وضعیت ترافیکی جاده چالوس در روز تعطیل

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از بارش باران در محورهای ۱۴ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کرج- چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده‌های پل زنگوله و سیاه بیشه خبر داد.

سرهنگ شیرانی با توجه به بارش باران و لغزندگی معابر از رانندگان درخواست کرد: از عجله و شتاب پرهیز کرده و با رعایت فاصله طولی مجاز و سرعت مطمئنه تردد کنند./فارس

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های گلشهر و پایانه شهید کلانتری و حدفاصل ساسانی تا پل فردیس سنگین است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز بیان کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر رفت و برگشت حدفاصل بیلقان تا وینه سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های گلشهر و پایانه شهید کلانتری و حدفاصل ساسانی تا پل فردیس سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال متذکر شد: محورهای استان فاقد مداخلات جوی هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها