محدودیت‌های ترافیکی امروز / چالوس و هراز امروز در کدام مسیرها یک‌طرفه است؟

کد خبر: 1215034

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه تا پایان امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در محور هراز نیز تردد از ساعت ۱۴ تا ۲۴ از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد بود.

محدودیت‌های ترافیکی امروز / چالوس و هراز امروز در کدام مسیرها یک‌طرفه است؟

بر اساس اطلاعات به‌ دست آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور که امروز ساعت ۱۳ به‌روزرسانی شده،  محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (مسیر رفت و برگشت)  تردد روان است.

اما بررسی محورهای شمالی نشان می‌دهد در حال حاضر در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) محدوده‌های ماسال، میانک، مجلار و سیاه‌بیشه و در محور هراز (مسیر شمال به جنوب) محدوده رینه ترافیک سنگین است.

وضعیت ترافیکی از سایر محورها نیز حاکی از آن است که در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس- ترافیک سنگین است.

محدودیت‌های ترافیکی امروز کدام است؟

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها