کندوان یکطرفه شد

کد خبر: 1216061

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ بالای ترافیک و کُندی تردد خودروها در محور پرتردد کندوان، از جنوب به شمال این محور بسته و یک طرفه شد.

کندوان یکطرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ بالای ترافیک و کُندی تردد خودروها در محور پرتردد کندوان، از جنوب به شمال این محور بسته و یک طرفه شد.

سرگردمحمد احمدی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در زمان حاضر این مسیر حوالی ساعت ۱۶ امروز از سمت کرج به سمت مرزن آباد برای تخلیه بار سنگین ترافیکی در استان البرز و محدوده کندوان بسته شد.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر در نقاطی از این مسیر ارتباطی از جمله خروجی تونل کندوان، خروجی قطعه ۲ آزاد راه محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، کف هزار چم و مرزن آباد ترافیک زنجیره ای پرحجم گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح سفرهای عید سعید فطر و استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران از این محور کوهستانی حوادث طبیعی و غیر طبیعی در این محور گزارش نشده است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس که به کندوان شهرت دارد قرار دارد.

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

 رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد.

سرهنگ‌ پیمان کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از محدوده تونل کسیل در انتهای آزادراه تهران - شمال تا پمپ بنزین نساء سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین نیز در محدوده مهرویلا تا پل فردیس و در آزادراه تهران - کرج از پل فردیس تا کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: مسافران قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت ترافیک، از هرگونه عجله و شتاب درموقع پرهیز کنند.

کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها