محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی شمال

کد خبر: 1231477

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی شمال

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ تیر ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ تیر ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ، اظهار کرد: تردد انواع وسایط نقلیه ازساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ تیر ماه از کرج، ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران  به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۴ تیرماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه  ۱۵و ۱۶ تیر ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: تردد تمامی وسایط نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۱۶ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز از آب راسک به رودهن(محدوده مشاع) در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه انجام می شود .

سرهنگ جهان تاب یادآور شد: اجرای محدودیت های پیش بینی شده منوط به افزایش حجم ترددها بوده و در صورت عادی بودن ترافیک با هماهنگی محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود .

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند .

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها