وزیر کشور خبر داد

عزیمت ۳میلیون و ۸۵۰ هزار نفر از مرزهای ۶گانه به عتبات

کد خبر: 1242956

وزیر کشور گفت: تاکنون ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر از مرزهای کشور به عتبات عالیات رفتند و ۲ میلیون ۳۰۰ هزار نفر به کشور بازگشته‌اند.

عزیمت ۳میلیون و ۸۵۰ هزار نفر از مرزهای ۶گانه به عتبات

احمد وحیدی امروز، سه شنبه، ۱۴ شهریور در مرز مهران اظهار کرد: تاکنون ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر از مرزهای کشور به عتبات عالیات رفته‌اند و ۲ میلیون ۳۰۰ هزار نفر به کشور بازگشته‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، یک میلیون و ۵۸۰ هزار نفر از مرز مهران از کشور خارج و یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از همین مرز به کشور بازگشته‌اند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه هم‌اکنون نیز رفت و آمد در مرزها به راحتی در حال انجام است، تصریح کرد: حجم اصلی زوار در حال برگشت هستند و قاطبه مردم راضی بودند و از ملت و دولت عراق بابت همکاری همه‌جانبه قدردانی می‌کنیم.

وحیدی تاکید کرد: استاندار ایلام به خوبی در این ایام تلاش کردند و از همه عوامل، دستگاه‌های خدمات رسان، مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و همچنین مواکب و مردم تشکر می‌کنم و خوشبختانه نمونه کاملی از همکاری‌های همه جانبه با مدیریت استاندار ایلام را شاهد هستیم./ایسنا

 

وحیدی: همه مرزهای کشور شرایط خوبی دارند

 وزیر کشور با بیان اینکه همه مرزها شرایط خوبی دارند، گفت: برخی از زائران همچنان در حال عزیمت به عتبات عالیات هستند.

احمد وحیدی امروز ۱۴ شهریورماه در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرز چذابه در کنار زائران ایرانی پذیرای زائران اتباع خارجی است و در این راستا حجم زیادی از زائران به راحتی و بدون مشکل خاصی از مرز چذابه تردد کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در پایانه چذابه تسهیلات خوبی مستقر شده و مواکب در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند و وضعیت حمل و نقل نیز شرایط مناسبی دارد

وحیدی با بیان اینکه همه مرزها شرایط خوبی دارند، گفت: تا امروز ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر خروجی داشتیم و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از زائران نیز تاکنون به کشور بازگشته‌اند؛ البته برخی از زائران همچنان در حال عزیمت به عتبات عالیات هستند.

وزیر کشور در پایان گفت: خوشبختانه شرایط حمل و نقل، پذیرایی، اسکان و سایر خدمات مطلوب است و زائران از جهات مختلف رضایت دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها