جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال بسته شد

کد خبر: 1244439

اکنون تمام ورودی های آزادراه تهران - شمال و کرج - چالوس بسته است و مسافران اصرار به سفر نداشته باشند.

جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال بسته شد

رییس پلیس راه البرز:این ممنوعیت تردد به دلیل ترافیک فوق سنگین در داخل محور برای سفر به مازندران است که تا روان سازی ترافیک، این محدودیت تردد ادامه دارد.

اکنون تمام ورودی های آزادراه تهران - شمال و کرج - چالوس بسته است و مسافران اصرار به سفر نداشته باشند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورها و جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها اظهار کرد: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع است. این ممنوعیت تردد به دلیل ترافیک سنگین در داخل تونل‌ها و جاده چالوس اعمال شده است.

شیرانی تاکید کرد: این ممنوعیت تردد موقتی بوده و تا روان سازی ترافیک و تخلیه بار ترافیکی در داخل تونل‌ها، ادامه دارد.

وی افزود: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و مسیر رفت و برگشت و حدفاصل پلور تا بایجان ترافیک سنگین گزارش شده است.

شیرانی گفت: همچنین در آزادراه قزوین - رشت مسیر جنوب به شمال و محدوده‌های کوهین، شیرین سو و لوشان و حدفاصل منجیل تا رودبار، محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال و محدوده دماوند و آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا زیباشهر در اکثر مقاطع ترافیکی سنگین گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی منتهی به شهر مشهد نیز توضیح داد: تردد در آزادراه باغچه – مشهد، محور چناران – مشهد و محور تربت جام - مشهد روان است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورها بیان کرد: بارش باران در برخی محورهای استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل و در برخی محورهای استان سیستان و بلوچستان وزش باد و گردوخاک گزارش شده است./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها