وضعیت جاده‌های شمال | کندوان یک‌طرفه می‌شود

کد خبر: 1248423

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین در کندوان، گفت: محور کندوان طی دقایق آینده از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شود.

وضعیت جاده‌های شمال | کندوان یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین در کندوان، گفت: محور کندوان طی دقایق آینده از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شود.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با اشاره به ترافیکی سنگین در محورهای هراز و کندوان، اظهار کرد: باتوجه به ترافیک تا دقایقی دیگر محور کندوان از مسیر شمال به جنوب به‌منظور تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی کماکان در جاده‌های َشمال در حال اجرا است، افزود: اعمال محدودیت یک‌طرفه هراز هم درصورت حجم ترافیک و به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۷ صبح امروز در محور هراز اجرا شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز طی محور سوادکوه خواهیم داشت.

وی با تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس، گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی علاوه بر مدیریت سفر خود، با شماره‌ تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند./فارس

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد.

سرهنگ " پیمان کرمی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دلیل بارسنگین ترافیک استان مازندران به سمت کرج و تهران این ممنوعیت تردد اعمال شده است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعتی دیگر به طور کامل یک طرفه می شود.

کرمی یاداور شد : درزمان حاضر تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک در جاده کرج _ چالوس فقط برای افراد بومی میسر است و در صورت ترافیک ستگین محدودیت دراین مسیر نیز اعمال می شود.

رییس پلیس راه البرز گفت: اکنون ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و درآزادراه کرج -تهران از پل فردیس تا کلاک به صورت مقطعی سنگین است.

وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها